Gå til innhold

Nettsted

Gjest Sånn virker det på meg

Anbefalte innlegg

Fikk et godt råd her inne ang. nettsted for å prøve og finne en bestevenn. Må bare få spørre hvordan dere i det hele tatt har greidd og finne kjærester/ektemenn på disse sidene?

Maken til mye rart:) Her er det natti, natti meldinger og jeg flytter til deg på dagen osv...i første melding. Og det uten at jeg har lagt ut bilde. Bevare meg vel, er det kun desperate menn som er på slike steder. Blir kvalm jeg.

Men håper på bedre tider:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sånn virker d

Jeg syns det var bedre på disse nettstedene før.

I min tid vanket jeg på blink og traff både bestevenner og kjærester der (og min nåværende mann).

men nå virker det som det er vanskelig å bli kjent med folk og de som tar kontakt er griser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sånn virker det

Jeg syns det var bedre på disse nettstedene før.

I min tid vanket jeg på blink og traff både bestevenner og kjærester der (og min nåværende mann).

men nå virker det som det er vanskelig å bli kjent med folk og de som tar kontakt er griser...

Usj, så leit at det skal være slik:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sånn virker d

Har du prøvd www.aktivitetsvenner.no? der kan du finne venner etter interesser.

Skybyen og blink (nettby er nedlagt) er litt forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du prøvd Skybyen?

En ting til....jeg nærmer meg 50. Er skybyen mest for de unge kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sånn virker d

En ting til....jeg nærmer meg 50. Er skybyen mest for de unge kanskje?

Nei, alle aldre er der da :-)

Har faktisk sett et par bekjente av meg som jeg tror er ca. 60!

Men klart, fjortiser tiltrekkes jo av slike steder, men alle aldersgrupper og steder i Norge er der. Du kan søke etter alder, kjønn, sivilstatus osv tror jeg. Den er litt annerledes enn andre nettsteder jeg har prøvd, men er ganske grei når du blir vant til å bruke den.

Så søk etter kvinner og menn i alderen 45-65 f.eks. og se hva som dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sånn virket det på meg

Nei, alle aldre er der da :-)

Har faktisk sett et par bekjente av meg som jeg tror er ca. 60!

Men klart, fjortiser tiltrekkes jo av slike steder, men alle aldersgrupper og steder i Norge er der. Du kan søke etter alder, kjønn, sivilstatus osv tror jeg. Den er litt annerledes enn andre nettsteder jeg har prøvd, men er ganske grei når du blir vant til å bruke den.

Så søk etter kvinner og menn i alderen 45-65 f.eks. og se hva som dukker opp.

Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...