Gjest Klinkekula Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Han minnes jeg som en av de beste programlederen noensinne. http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7458949 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Å fælt, han var altfor ung. Og han har liksom vært på Dagsrevyen forever og skulle fortsette å være der synes jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sara Bernard Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Men i alle dager.... nå fikk jeg frysninger her, ante ikke engang at han var syk...... Det var utrolig trist, han virket som en dyktig mann! Mange tanker til de etterlatte... :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Å fælt, han var altfor ung. Og han har liksom vært på Dagsrevyen forever og skulle fortsette å være der synes jeg Fikk litt sjokk nå jeg og. Han var fin. Altfor ung for å gå bort nå. Stakkars kona og barna. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Trist.... Dyktig journalist og programleder - hadde kone og fem barn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Trist Altfor ung. Han var en kjempedyktig programleder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-På Dol av og til Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Så utrolig trist. Hva har skjedd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sara Bernard Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Så utrolig trist. Hva har skjedd? Det står at han døde av kreft etter kort tids sykeleie. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Trist 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ønsker det beste Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det var en veldig trist nyhet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.