Gå til innhold

Kanskje syk og finner ingen god sekk.

cathlin

Anbefalte innlegg

Hvorfor finnes det ikke en sekk som både har et godt bæresystem og i tillegg egner seg til skole/pc sekk, uten å være en ren pc-sekk, altså den må ha plass til mer enn en pc. Det lurer jeg på.

Det er jo bare dumt at det ikke fins.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderen

Det finnes, jo det. Spør hos noen som selger skolesekker. Det er flere modeller som har en egen lomme til PC-en. Og disse sekkene har gode bæremeiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes, jo det. Spør hos noen som selger skolesekker. Det er flere modeller som har en egen lomme til PC-en. Og disse sekkene har gode bæremeiser.

Jeg har lett ganske lenge. Jeg trenger en god hoftereim. Ingen har det, da må man over på tursekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, men det holder ikke bare med en reim. Det funker ikke. Det må være et ordentlig beltesystem når man bærer tungt. Og gjerne ramme.

''Det må være et ordentlig beltesystem når man bærer tungt. ''

Prøv å fortelle det til min tenåring ;-) Max en av skulderstroppene er i bruk - og det er sykt mange bøker + pc med hver dag...

Nei, det er mulig du har rett i at det ikke finnes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å fortelle det til min tenåring ;-) Max en av skulderstroppene er i bruk - og det er sykt mange bøker + pc med hver dag...

Ja. Det er et udekket behov. Kanskje jeg skal skrive til noen. Produsenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det er et udekket behov. Kanskje jeg skal skrive til noen. Produsenter.

Problemet er nok at det vel er stort sett kule, unge som egentlig trenger pc/skolesekk med god plass - og de aller fleste unge, kule ville vel ikke drømme om å feste alle reimene (tror jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er nok at det vel er stort sett kule, unge som egentlig trenger pc/skolesekk med god plass - og de aller fleste unge, kule ville vel ikke drømme om å feste alle reimene (tror jeg).

Jeg skal ta også sende de unge, kule og kule, unge på 50 mils natursti i Nord-Sverige der de må fange sin egen mat, sove ute og bære på 20 kgs sekker et par måneders tid, OGså får vi se hva de sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg har en Bergans-sekk som har en liten seksjon til pc (holder til min 16 tommer - og det fulgte med et praktisk hylster til pc-en i sekken), godt bæresystem, et stort rom, et litt mindre rom og et enda mindre rom. Flaskeholder på siden er det også. Sekken er også lett.

Jeg fant den i en vanlig koffertbutikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Bergans-sekk som har en liten seksjon til pc (holder til min 16 tommer - og det fulgte med et praktisk hylster til pc-en i sekken), godt bæresystem, et stort rom, et litt mindre rom og et enda mindre rom. Flaskeholder på siden er det også. Sekken er også lett.

Jeg fant den i en vanlig koffertbutikk.

Så man kan regulere den ned så den sitter godt når man bærer med hoftene? Jeg trenger å ta tyngde bort fra nakke og skuldre- og den må kunne tåle 12 kg+ Jeg tviler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Så man kan regulere den ned så den sitter godt når man bærer med hoftene? Jeg trenger å ta tyngde bort fra nakke og skuldre- og den må kunne tåle 12 kg+ Jeg tviler.

Jeg er usikker på hvor mye den tåler, men jeg har brukt den på reiser og da har jeg nok fylt opp rundt 10 kilo i håndbagasje. Det har ikke vært noe problem. Men nå er jeg sikkert sterkere enn deg, så det er mulig jeg ikke legger merke til sånt.

Bæresystemet har jeg aldri brukt utover normale innstillinger, men det er ganske avansert.

Her er den:

http://www.bergans.no/produkter/default.asp?page=sekker_detalje&modID=3535&liste=sekker_liste&MenyID=122030&ml1=6&ml2=&t=XO%2035L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert fin!

Poenget var jo at den har god støtte for ryggen med bred livreim + brystreim + godt med plass til pc og andre ting. Finnes i flere farger, sønnen min kjøpte sin for 1,5 år siden og har andre farger enn det som er på linken nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Max en av skulderstroppene er i bruk - og det er sykt mange bøker + pc med hver dag...''

Vedder for at h*n boikotter gummistøvler, regnjakke og lue også. Det har jeg sansen for. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Max en av skulderstroppene er i bruk - og det er sykt mange bøker + pc med hver dag...''

Vedder for at h*n boikotter gummistøvler, regnjakke og lue også. Det har jeg sansen for. :)

Nesten korrekt! Han eier ikke gummistøvler (for de hadde forblitt ubrukt) - men faktisk liker han tilfeldigvis allværsjakka si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten korrekt! Han eier ikke gummistøvler (for de hadde forblitt ubrukt) - men faktisk liker han tilfeldigvis allværsjakka si :)

...på tross at den er praktisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er usikker på hvor mye den tåler, men jeg har brukt den på reiser og da har jeg nok fylt opp rundt 10 kilo i håndbagasje. Det har ikke vært noe problem. Men nå er jeg sikkert sterkere enn deg, så det er mulig jeg ikke legger merke til sånt.

Bæresystemet har jeg aldri brukt utover normale innstillinger, men det er ganske avansert.

Her er den:

http://www.bergans.no/produkter/default.asp?page=sekker_detalje&modID=3535&liste=sekker_liste&MenyID=122030&ml1=6&ml2=&t=XO%2035L

Jepp. Men jeg trenger et ordentlig hoftebelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...