Gjest Gammel snart ? Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Tør ikke bevege meg ute mer jeg, må få meg brodder. Men jeg må ha noen som jeg slipper ta av og på hele tida, for det klarer jeg ikke. Problemer med å bøye meg. Så de må kunne sitte på inne på kjøpesenter og slikt. Takknemlig for tips. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Modern77 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg kjøpte mine på Jula, de var forholdvis rimelige, men faktisk veldig gode. Merker ikke at det er glatt engang når jeg har de på :-) Jeg tør ikke gå på glatta uten disse på. Er i alle fall kjempefornøyd. Kjøpte noen på en skobutikk en gang, men de var jeg ikke fornøyd med, følte jeg kunne gli på broddene rett og slett... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nerda Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 http://www.enklereliv.no/products.aspx?search=brodder Den som heter Sandy trenger du ikke ta av når du går inn i butikker f.eks. Jeg har ikke prøvd disse selv, men jeg tror de burde funke til bygåing. Til turer av den lengre typen har jeg erfaring med "Bråstopp" og Turbrodden. Bråstopp er helt ok, men kanskje ikke så ok innendørs. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.