smurf78 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hvor får jeg tak i det? Føler jeg har lett overalt. Tenker ikke på sånn med sugekopper for den ramler bare ned med en gang. Tenker på en slik en man fester med et slags lim, som det går an å ta ned igjen. Hadde en slik type i leiligheten jeg bodde i før, og da kjøpte vi den på bauhaus, men de har ikke den typen lengre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Vi pusset opp badet vårt i forfjor, og kjøpte følgende på Ha det på badet på Skøyen i Oslo http://www.xn--hadetpbadet-28a.no/index.php: Dorullholder, dobørste, fire knagger. Alt dette er festet uten skruer på veggen, og så langt har ingenting falt ned. Veldig elegangte greier (ikke sugekopp) På knaggene henger bla tunge badekåper, men det ser ut til å holde bra så langt. Kostet litt, men i forhold til hva det kostet å pusse opp resten av badet er det uansett peanuts. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MHC Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 På ting.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Du kan bruke en som er laget for skruer, og så lime den opp med Tec7 eller silikon Det har jeg gjort med flere ting på badet, og det har hold i fem år nå... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.