PieLill Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Psykolog og overlege Jannike Willoch, som var oppnevnt som sakkyndig i den omfattende overgrepssaken i Nord-Østerdalen, oppga detaljer om saken i en åpen diskusjon med et knippe andre Facebook-medlemmer. Les mer: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3981283.ece Hvor strengt håndheves taushetsplikten. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Helt utrolig at hun som sakkyndig kunne gjøre noe sånt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winda Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg har ingen annen kommentar enn stakkars barn som først blir utsatt for overgrep og så i tillegg blir diskutert og "utlevert" i media, facebook og Gud vet hvor. Blir ikke de paranoide så vet ikke jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg er overrasket over at ikke f.eks. Jon Bing er krassere i sin kritikk av psykologen. Etter min oppfatning har hun åpenbart brutt taushetsplikten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg er overrasket over at ikke f.eks. Jon Bing er krassere i sin kritikk av psykologen. Etter min oppfatning har hun åpenbart brutt taushetsplikten. Ja, og barnombudet kaller det ubetenksomt, hvis han er sitert riktig. Jeg trodde slikt var grov uforstand. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Ja, og barnombudet kaller det ubetenksomt, hvis han er sitert riktig. Jeg trodde slikt var grov uforstand. mvh ''Jeg trodde slikt var grov uforstand. '' Det er jeg enig i. Har imidlertid lurt på om denne saken ville blitt tatt opp i mediene om det ikke var for psykologens etternavn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 ''Jeg trodde slikt var grov uforstand. '' Det er jeg enig i. Har imidlertid lurt på om denne saken ville blitt tatt opp i mediene om det ikke var for psykologens etternavn. Jeg har også lagt merke til navnet. En annen (medvirkende) årsak til mediefokuset kan være at hun har utmerket seg ved å få underkjent hele rapporten og blitt nektet betaling. Og det i en sak som kommer til å fylle førstesidene ganske lenge. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg har også lagt merke til navnet. En annen (medvirkende) årsak til mediefokuset kan være at hun har utmerket seg ved å få underkjent hele rapporten og blitt nektet betaling. Og det i en sak som kommer til å fylle førstesidene ganske lenge. mvh Ja, det startet jo med underkjennelsen av den sakkyndige rapporten. (Og pressen håper vel å finne noe mer til i morgen). Men pleier ikke denne typen saker vanligvis bli omtalt uten å navngi fagpersonen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Ja, det startet jo med underkjennelsen av den sakkyndige rapporten. (Og pressen håper vel å finne noe mer til i morgen). Men pleier ikke denne typen saker vanligvis bli omtalt uten å navngi fagpersonen? Hmm... Det må jeg tygge på. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Helt utrolig at hun som sakkyndig kunne gjøre noe sånt. Enig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Dette er et grovt feiltrinn som hun sikkert kommer til å få kritikk for. PS. Hun er nok ikke overlege. DS 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.