Gå til innhold

Er det mulig å komme unna med noe slikt?

PieLill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ingen annen kommentar enn stakkars barn som først blir utsatt for overgrep og så i tillegg blir diskutert og "utlevert" i media, facebook og Gud vet hvor. Blir ikke de paranoide så vet ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overrasket over at ikke f.eks. Jon Bing er krassere i sin kritikk av psykologen. Etter min oppfatning har hun åpenbart brutt taushetsplikten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overrasket over at ikke f.eks. Jon Bing er krassere i sin kritikk av psykologen. Etter min oppfatning har hun åpenbart brutt taushetsplikten.

Ja, og barnombudet kaller det ubetenksomt, hvis han er sitert riktig.

Jeg trodde slikt var grov uforstand.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og barnombudet kaller det ubetenksomt, hvis han er sitert riktig.

Jeg trodde slikt var grov uforstand.

mvh

''Jeg trodde slikt var grov uforstand.

''

Det er jeg enig i.

Har imidlertid lurt på om denne saken ville blitt tatt opp i mediene om det ikke var for psykologens etternavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Jeg trodde slikt var grov uforstand.

''

Det er jeg enig i.

Har imidlertid lurt på om denne saken ville blitt tatt opp i mediene om det ikke var for psykologens etternavn.

Jeg har også lagt merke til navnet.

En annen (medvirkende) årsak til mediefokuset kan være at hun har utmerket seg ved å få underkjent hele rapporten og blitt nektet betaling. Og det i en sak som kommer til å fylle førstesidene ganske lenge.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lagt merke til navnet.

En annen (medvirkende) årsak til mediefokuset kan være at hun har utmerket seg ved å få underkjent hele rapporten og blitt nektet betaling. Og det i en sak som kommer til å fylle førstesidene ganske lenge.

mvh

Ja, det startet jo med underkjennelsen av den sakkyndige rapporten. (Og pressen håper vel å finne noe mer til i morgen). Men pleier ikke denne typen saker vanligvis bli omtalt uten å navngi fagpersonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det startet jo med underkjennelsen av den sakkyndige rapporten. (Og pressen håper vel å finne noe mer til i morgen). Men pleier ikke denne typen saker vanligvis bli omtalt uten å navngi fagpersonen?

Hmm...

Det må jeg tygge på.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Dette er et grovt feiltrinn som hun sikkert kommer til å få kritikk for.

PS. Hun er nok ikke overlege. DS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...