Gå til innhold

NHD: hva betyr ..

Anbefalte innlegg

Gjest lurifixogfax
Skrevet

Bipolar lidelse INA. Vet hva Bipolar lidelse er, men ikke tre siste bokstavene.

Gjest lurifixogfax
Skrevet

Ikke nærmere angitt.

Hvorfor skriver ikke legen like gjerne Bipolar lidelse 2 på sykemeldingspapirene når det er det jeg har. Eller er det kanskje ikke??

Skrevet

Hvorfor skriver ikke legen like gjerne Bipolar lidelse 2 på sykemeldingspapirene når det er det jeg har. Eller er det kanskje ikke??

Vet ikke. Du får skrive det på selv.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Vi leger tror at vi verner dere når vi ikke gir mer spesifikke opplysninger enn nødvendig til NAV. Hvis du ønsker at NAV skal få mer detaljerte opplysninger om din sykdom/diagnose, står det deg helt fritt selv å gi dem det.

Frøkenbekymra
Skrevet

Vi leger tror at vi verner dere når vi ikke gir mer spesifikke opplysninger enn nødvendig til NAV. Hvis du ønsker at NAV skal få mer detaljerte opplysninger om din sykdom/diagnose, står det deg helt fritt selv å gi dem det.

Er det sånn å forstå! Jeg begynte å lure på om legen mente jeg hadde en annen variant av Bipolar :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...