Gjest lurifixogfax Skrevet 12. januar 2011 Skrevet 12. januar 2011 Bipolar lidelse INA. Vet hva Bipolar lidelse er, men ikke tre siste bokstavene. 0 Siter
Gjest lurifixogfax Skrevet 12. januar 2011 Skrevet 12. januar 2011 Ikke nærmere angitt. Hvorfor skriver ikke legen like gjerne Bipolar lidelse 2 på sykemeldingspapirene når det er det jeg har. Eller er det kanskje ikke?? 0 Siter
cathlin Skrevet 12. januar 2011 Skrevet 12. januar 2011 Hvorfor skriver ikke legen like gjerne Bipolar lidelse 2 på sykemeldingspapirene når det er det jeg har. Eller er det kanskje ikke?? Vet ikke. Du får skrive det på selv. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. januar 2011 Skrevet 12. januar 2011 Hvorfor skriver ikke legen like gjerne Bipolar lidelse 2 på sykemeldingspapirene når det er det jeg har. Eller er det kanskje ikke?? Vi leger tror at vi verner dere når vi ikke gir mer spesifikke opplysninger enn nødvendig til NAV. Hvis du ønsker at NAV skal få mer detaljerte opplysninger om din sykdom/diagnose, står det deg helt fritt selv å gi dem det. 0 Siter
Frøkenbekymra Skrevet 13. januar 2011 Skrevet 13. januar 2011 Vi leger tror at vi verner dere når vi ikke gir mer spesifikke opplysninger enn nødvendig til NAV. Hvis du ønsker at NAV skal få mer detaljerte opplysninger om din sykdom/diagnose, står det deg helt fritt selv å gi dem det. Er det sånn å forstå! Jeg begynte å lure på om legen mente jeg hadde en annen variant av Bipolar :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.