Gå til innhold

Er redd forå glemme å skru av ovnen, plater etc

Gjest distre distre

Anbefalte innlegg

Gjest distre distre

Skal flytte for meg selv, og i min distre verden så er jeg kjemperedd for å gå ut og ha glemt å skru av kokeplatene eller ovnen.

Er det noen hjelpemidler jeg kan bruke, noe som får ovnen til å slukne etter en viss tid? Vet ikke helt hvordan det ser ut der jeg skal bo.

tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest distre distre

Værsågod:

http://www.tryggogsikker.no/html/158.html

Med vennlig hilsen

Det står at denne komfyralarmen varsler, men hvordan varsler den? Den sender vel ikke sms? Kan de bare varsle eller kan de skru av platene/ovnen også? Det jeg er mest redd for er at jeg skal få dårlig tid en morgen og glemme og skru av platene. Vil den varsle før jeg er på vei ut av døra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står at denne komfyralarmen varsler, men hvordan varsler den? Den sender vel ikke sms? Kan de bare varsle eller kan de skru av platene/ovnen også? Det jeg er mest redd for er at jeg skal få dårlig tid en morgen og glemme og skru av platene. Vil den varsle før jeg er på vei ut av døra?

Du trenger vel noe slikt som denne:

http://www.tryggogsikker.no/html/145.html

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er slik i perioder. Heng en lapp på ytterdøren. Har du sjekket konfyrer, slått ned varmen o.s.v... Det er egentlig tvangstanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest distre distre

Jeg er slik i perioder. Heng en lapp på ytterdøren. Har du sjekket konfyrer, slått ned varmen o.s.v... Det er egentlig tvangstanker.

Har gjort det før, men da var det snakk om inngangskort og lommebok. Må nok henge opp en slik lapp også.

Hvis det verst tenkelige skulle skje og det ble brannutrykning, må j da betale for utrykkningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komfyrvakt er tingen, ja, som det sies her. Men sett deg inn i testene som er gjort - det har nylig kommet fram at mange av komfyrvaktene ikke holder mål...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jaudaaaaaaaaa

Moren min har alltid hatt tvangstanker om to ting, komfyren og døra.

Så hun sjekker sikkert hundretusen ganger før hun går hjemmenfra om komfyren er avslått, for sikkerhetsskyld tar hun så ut støpselet og sjekker en gang til,

0 0 0 0 0....

Så låser hun døra. Går ned trappa. Nei forresten, låste jeg nå? Så går hun opp igjen og sjekker. jada, låst... så ned i bilen, åh nei, låste jeg? Og opp igjen for å sjekke.

Så hun trenger litt ekstra tid om morgenen for å komme seg på jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest distre distre

Tvangsttanker. Sett en lapp ved ytterdøra.

Hadde det bare vært tvangstanker. Men jeg er så distre for tiden at jeg glemmer absolutt alt, og gjør de rareste ting. Det er sannsynlig at jeg kan glemme å skru av plata så da er det vel ikke tvangstanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...