marlenexxx27 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hvis jeg hadde vært journalist, skulle jeg skrevet en artikkel med overskriften "Begikk selvmord!" I ingressen skulle det stått: "Person begikk selvmord som følge av kjærlighetssorg, impulsiv personlighetsstil, ugunstige gener, inadekvate oppvekstvilkår, alkohol og de generelle vilkår som det moderne livet baseres på. Det er ikke noe som tyder på at personen begikk selvmord på grunn av helsevesenet". Og så denne: "Ble narkoman! Person ble narkoman, men det lar seg ikke gjøre å bringe på det rene akkurat hvem eller hvilket fenomen som forårsaket narkomanien. 'Forkastelig', mener %autoritetsperson% og legger til: 'Skyldsspørsmålet må vi kommet til bunns i!'" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Meget interessant vinkling. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hva er ugunstige gener? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DOLemannen Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hva er ugunstige gener? Genetisk anlegg for psykiatriske sykdommer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukk Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Meget interessant vinkling. Interessant 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nerda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Interessant Signerer. Ugunstige gener er for øverig sånne som jeg har :p 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Genetisk anlegg for psykiatriske sykdommer? Ingen skal få herse med mine gener. Det er i alle fall sikkert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DOLemannen Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Ingen skal få herse med mine gener. Det er i alle fall sikkert. Greit nok, det. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.