Gjest prust Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Vi trenger en oppblåasbar madrass som er lett å bære. som 9-åringen kan bruke når hun skal på korpsseminar, eller som vi kan ha som gjestemadrass her hjemme. Vi har en gammel blå/rød som forsåvidt er grei, men den er blytung. Har sett flere har slike en kopler til elektrisk pumpe, og som tar liten plass i bag'en. HVOR kjøper en sånne? Har sett på en på Biltema, men den så ikke særlig god ut. Husker ikke nå hva det var jeg ikke likte med den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Du får kjøpt dem på Jysk, men de er ikke så veldig lette å bære. Det er mulig at noen store sportsbutikker også kan ha det, mener jeg har sett men husker ikke hvor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Du får kjøpt dem på Jysk, men de er ikke så veldig lette å bære. Det er mulig at noen store sportsbutikker også kan ha det, mener jeg har sett men husker ikke hvor. Jeg spurte på XXL en gang i høst, men de hadde ikke. Får sjekke Jysk. Takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvillingmamma Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 g-sport kjøpte vi på, de har forskjellige vektklasser, noen blåser seg opp av seg selv også, prøv der 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 g-sport kjøpte vi på, de har forskjellige vektklasser, noen blåser seg opp av seg selv også, prøv der Ja, det skal jeg prøve. Takk. Men du - jeg mente altså skikkelig tykk madrass på 10-20 cm, ikke liggeunderlag på 2-3 cm. Var det det du mente også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Enklere liv, jeg kjøpte en før jul og den var kjempekjekk, lufta gikk ut og inn i full fart uten noe problem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Enklere liv, jeg kjøpte en før jul og den var kjempekjekk, lufta gikk ut og inn i full fart uten noe problem Enklere liv, er det en butikk? Kan du kjøpe den på nettet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Enklere liv, er det en butikk? Kan du kjøpe den på nettet? http://www.enklereliv.no/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 http://www.enklereliv.no/ Ja, fant det selv, men jeg finner ikke noen madrass der :-( Men så vanvittig mange duppeditter jeg ikke ante fantes! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvillingmamma Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Ja, det skal jeg prøve. Takk. Men du - jeg mente altså skikkelig tykk madrass på 10-20 cm, ikke liggeunderlag på 2-3 cm. Var det det du mente også? Det var nok sånn tynt jeg tenkte på, dessverre... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Det var nok sånn tynt jeg tenkte på, dessverre... Noe helt annet: Regner med du har tvillinger, siden du har det nicket. Jeg har nevøer som er eneggede tvillinger, der er 13 år. Treffer dem i typiske familiebursdager, og litt hele dager om sommeren. Altså er vi ikke så veldig mye sammen, men litt. Jeg har i alle år hatt veldig problemer med å se forskjell på dem, og jeg vet at de fleste andre tanter/onkler/besteforeldre også opplever det samme. Foreldre og søsken ser selvsagt forskjell. Dette er litt trist, synes jeg. Jeg klarer ikke å forholde meg til dem som to individer, de blir liksom ett for meg. Har du noen tips om hvordan jeg skal kunne frikople dem fra hverandre? De er ikke sånne gutter som en setter seg ned og prater mye med, de er aktive gutter som spiller fotball, fisker, og herjer litt rundt. Stort sett interessert i det samme, og oppfører seg ganske likt.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Vi kjøpte en på jysk. Den er dobbel så høy som de gammeldagse madrassene. (de har også lave, som kanskje er lettere) God å ligge på, men den gir lite varme...Legg ullteppe på, så er den god. Dattera mi har hatt den med på cup og sånt, og luft inn og ut går fint og på 2,5min. Veldig greie å ha ved behov for ekstraseng i heimen også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Vi kjøpte en på jysk. Den er dobbel så høy som de gammeldagse madrassene. (de har også lave, som kanskje er lettere) God å ligge på, men den gir lite varme...Legg ullteppe på, så er den god. Dattera mi har hatt den med på cup og sånt, og luft inn og ut går fint og på 2,5min. Veldig greie å ha ved behov for ekstraseng i heimen også. Supert! Det er noe sånt jeg er på jakt etter! Da prøver jeg Jysk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Enklere liv, er det en butikk? Kan du kjøpe den på nettet? Det er butikker over hele landet også og nettbutikk. http://www.enklereliv.no/default.aspx 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Noe helt annet: Regner med du har tvillinger, siden du har det nicket. Jeg har nevøer som er eneggede tvillinger, der er 13 år. Treffer dem i typiske familiebursdager, og litt hele dager om sommeren. Altså er vi ikke så veldig mye sammen, men litt. Jeg har i alle år hatt veldig problemer med å se forskjell på dem, og jeg vet at de fleste andre tanter/onkler/besteforeldre også opplever det samme. Foreldre og søsken ser selvsagt forskjell. Dette er litt trist, synes jeg. Jeg klarer ikke å forholde meg til dem som to individer, de blir liksom ett for meg. Har du noen tips om hvordan jeg skal kunne frikople dem fra hverandre? De er ikke sånne gutter som en setter seg ned og prater mye med, de er aktive gutter som spiller fotball, fisker, og herjer litt rundt. Stort sett interessert i det samme, og oppfører seg ganske likt.... Hun svarer deg sikkert selv, men altså: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=2430566 Men det er ikke noe rart om du trodde det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flimmer1365381250 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Husk på flere tykke pledd eller sovepose... De oppblåsbare madrassene er forferdelig kalde å sove på med bare laken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Husk på flere tykke pledd eller sovepose... De oppblåsbare madrassene er forferdelig kalde å sove på med bare laken. Takk for tips. Skal sende med et pledd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hun svarer deg sikkert selv, men altså: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=2430566 Men det er ikke noe rart om du trodde det. Det var jeg ikke klar over. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Det er butikker over hele landet også og nettbutikk. http://www.enklereliv.no/default.aspx Og den der var jo usedvanlig snasen & praktisk. Likte ta ut lufta funksjonen. for jeg har stått og klemt & trått på, og banna over mye luftmadrass! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Og den der var jo usedvanlig snasen & praktisk. Likte ta ut lufta funksjonen. for jeg har stått og klemt & trått på, og banna over mye luftmadrass! Ser ikke noen luftmadrass i den linken jeg...????? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.