Gjest jeg lurer jeg Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 I dag har jeg tatt min første wellbutrin, og var litt spent på hvordan det ville bli. Så for meg en lettere manisk stemning i heimen, huset som ble vasket:o) Stod opp for en time siden og har bare dormet. Er ikke det helt mot "normalt"? Er dette et dårlig tegn eller? Man skal vel ikke bli trettere av wellbutrin? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Det normale er at du ikke skal merke noe som helst (på dag 1). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeg lurer jeg Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Det normale er at du ikke skal merke noe som helst (på dag 1). Ok. da er det kanskje en normalvariant at jeg er trøtt.o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.