Gå til innhold

menneskelig ondskap utenfor min fatteevne:o(

Gjest groteskt

Anbefalte innlegg

Gjest groteskt

Det er mange saker i media, og man klarer ikke bli like berørt av alle, men denne saken smerter meg voldsomt. Det er slik ufattelig menneskelig ondskap, og jeg blir bare usigelig trist. Jeg håper barna kommer til noen fantastiske mennesker, og at de får all den hjelpen de ikke fikk før.

http://www.dagbladet.no/2011/01/13/nyheter/innenriks/rettssak/overgrep/15048485/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

Føler det samme som deg! Menneskelig ondskap, er ikke uvanlig i denne verden, dessverre....

Men ondskap mot barn, må være noe av det verste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er grusomt! Og det er så MYE av det, slike overgrepssaker mot barn er til tider daglig i mediene. Og jeg BEGRIPER ikke hva faen som feiler slike mennesker!!

Jeg blir så lei meg, provosert, forbanna og oppgitt. Jeg var på jobb da jeg hørte på nyhetene at bestemoren hadde ønske/planer om at datteren skulle være surrogatmor og føde et barn hun kunne ha for å mishandle, og beina mine holdt på å svikte under meg.

Man blir så maktesløs. Måtte de brenne i helvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en forsvarsmekanisme som slår inn hos meg: jeg klarer ikke å ta det til meg.. Det blir for uforståelig, for absurd.

Hvor mange barn er innvolvert i denne saken? Forsøker å sette meg inn i det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en forsvarsmekanisme som slår inn hos meg: jeg klarer ikke å ta det til meg.. Det blir for uforståelig, for absurd.

Hvor mange barn er innvolvert i denne saken? Forsøker å sette meg inn i det..

Det er snakk om fire barn (to søskenpar) og i alt seks voksne i saken som føres for retten nå, men også den ene tiltaltes eldste datter har nå levert en anmeldelse¨på overgrep i barndommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ufattelig er ordet! Jeg håper disse utyskene av noen krek dømmes til lovens strengeste straff, og får en svært ubehagelig og vond soning/ forvaring - alt ettersom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justmerightnow

jeg blir fysisk dårlig når jeg tenker på det. hvordan er det mulig for en forelder å gjøre noe slikt med sitt eget barn? jeg fatter det ikke. får lyst til å gråte, men blir helt matt. håper virkelig barna får masse masse hjelp, og blir godt tatt vare på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...