Gjest Jippi i full jobb igjen Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Har nå en måneds tid tatt 20mg cipralex og tilværelsen har absolutt blitt mye bedre. Uroen har vært det vanskeligste og mest plagsomme, den har blitt bedre hver gang jeg har trappet opp dosen, men etter ca en måned med hver dose har den kommet krypende igjen. Kjenner sug i magen og blir småsvimmel mange ganger om dagen nå. -og generelt noe stresset. Kjenner at jeg blir oppgitt av meg selv. Indikasjon for medisinering var depresjon, utmattethet og uro. Kan man øke dosen ytterligere? Har også bivirkninger i form av ufrivillige muskelrykninger og til tider ekstrem kløe, vil dette gå over etterhvert? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lala og Pho Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg stilte samme spørsmål her på forumet for et års tid siden, og NHD svarte da at jeg gjerne kunne øke til 30 mg. Gjorde så, og fortalte dette til legen ved neste kontroll. Legen ble arg fordi jeg hadde økt dosen på egen hånd, og jeg fikk streng beskjed om at max dose var 20mg. I ettertid har jeg blitt spurt om hvor stor dose jeg tar ved hvert besøk hos legen. Føler at legen har mistet litt tillit til meg med denne episoden. Men ihvertfall, NHD mener at man kan ta større dose en 20 mg. Min lege mener noe annet. Jeg vil anbefale at du spør din behandler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.