Gå til innhold

Knausgård

Gjest Nickløsheletiden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Den har jeg liggende på laptopen

Har de tre andre boksene, så jeg har påkalt all min tålmodghet og venter på den "fysiske" versjonen... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de tre andre boksene, så jeg har påkalt all min tålmodghet og venter på den "fysiske" versjonen... ;-)

Det skjønner jeg godt. Jeg handler serier jeg også hvis jeg skjønner at de har jeg lyst å eie :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt. Jeg handler serier jeg også hvis jeg skjønner at de har jeg lyst å eie :o)

Sånn er jeg også. Har lyst på Six Feet Under samlet også, så skal du engang kjøpe en gave til meg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke alltid det passer sjø, så derfor foretrekker jeg å vente på DVD'en og se det i eget temp :)

Ja, dvd er utrolig praktisk. Vi så seriene 1-3 på dvd, og fikk nesten abstinenser når vi deretter måtte begynne å vente på en episode i uken ... Men med pvr-opptaker er det kjempelett - har fast opptak og så ser vi episoden på et tidspunkt som passer begge :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dvd er utrolig praktisk. Vi så seriene 1-3 på dvd, og fikk nesten abstinenser når vi deretter måtte begynne å vente på en episode i uken ... Men med pvr-opptaker er det kjempelett - har fast opptak og så ser vi episoden på et tidspunkt som passer begge :-)

''Men med pvr-opptaker er det kjempelett - har fast opptak og så ser vi episoden på et tidspunkt som passer begge :-)'' Her er du missunnelsesvekkende up to date morsan, vi har ikke blu ray engang vi, og jr syns vi er far out fossile... ;-)

*burde shoppe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er jeg også. Har lyst på Six Feet Under samlet også, så skal du engang kjøpe en gave til meg... :)

Hehe, jeg har alle sammen, men har bare sett de tre første. Resten er uåpnet. Men dvdspilleren står litt håpløst til så derfor blir den lite brukt. Og så var det en eller annen idiot her inne som fortalte hvordan siste sesong sluttet og det ødela for meg så jeg stoppet å se pga det også. Hehe, jeg var rasende for jeg visste slutten på Sopranos et halvt år uten å fortelle den til noen ;o)

Uansett, når jeg skal se den skal jeg se de første en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...