Gjest Nickløsheletiden Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Har den fjerde boka kommet ut? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jupps. nr 5 også, tror jeg, men jeg tror vi venter på nr 6? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sara Bernard Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Den har kommet seg til nattbordet mitt hvertfall. Men er bare såvidt åpnet foreløpig. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jupps. nr 5 også, tror jeg, men jeg tror vi venter på nr 6? Oj, gleder meg :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Ja, det er lenge siden, 5 har også kommer ut og vi venter i "spenning" på nr. 6,-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Oj, gleder meg :-) Jeg er en etterdilter og er bare på nr 1 (fikk til jul 1 & 2) Men gleder meg til resten jeg også! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Forlengst, men vi venter ennå på firer'n av Mad Men 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Forlengst, men vi venter ennå på firer'n av Mad Men Den har jeg liggende på laptopen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Den har jeg liggende på laptopen Har de tre andre boksene, så jeg har påkalt all min tålmodghet og venter på den "fysiske" versjonen... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Har de tre andre boksene, så jeg har påkalt all min tålmodghet og venter på den "fysiske" versjonen... ;-) Det skjønner jeg godt. Jeg handler serier jeg også hvis jeg skjønner at de har jeg lyst å eie ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Forlengst, men vi venter ennå på firer'n av Mad Men Den går jo på tv nå :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Den går jo på tv nå :-) Ikke alltid det passer sjø, så derfor foretrekker jeg å vente på DVD'en og se det i eget temp 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Det skjønner jeg godt. Jeg handler serier jeg også hvis jeg skjønner at de har jeg lyst å eie ) Sånn er jeg også. Har lyst på Six Feet Under samlet også, så skal du engang kjøpe en gave til meg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Ikke alltid det passer sjø, så derfor foretrekker jeg å vente på DVD'en og se det i eget temp Ja, dvd er utrolig praktisk. Vi så seriene 1-3 på dvd, og fikk nesten abstinenser når vi deretter måtte begynne å vente på en episode i uken ... Men med pvr-opptaker er det kjempelett - har fast opptak og så ser vi episoden på et tidspunkt som passer begge :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Ja, dvd er utrolig praktisk. Vi så seriene 1-3 på dvd, og fikk nesten abstinenser når vi deretter måtte begynne å vente på en episode i uken ... Men med pvr-opptaker er det kjempelett - har fast opptak og så ser vi episoden på et tidspunkt som passer begge :-) ''Men med pvr-opptaker er det kjempelett - har fast opptak og så ser vi episoden på et tidspunkt som passer begge :-)'' Her er du missunnelsesvekkende up to date morsan, vi har ikke blu ray engang vi, og jr syns vi er far out fossile... ;-) *burde shoppe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Sånn er jeg også. Har lyst på Six Feet Under samlet også, så skal du engang kjøpe en gave til meg... Hehe, jeg har alle sammen, men har bare sett de tre første. Resten er uåpnet. Men dvdspilleren står litt håpløst til så derfor blir den lite brukt. Og så var det en eller annen idiot her inne som fortalte hvordan siste sesong sluttet og det ødela for meg så jeg stoppet å se pga det også. Hehe, jeg var rasende for jeg visste slutten på Sopranos et halvt år uten å fortelle den til noen ;o) Uansett, når jeg skal se den skal jeg se de første en gang til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.