Gå til innhold

Lurer på å si opp jobben...

rose23

Anbefalte innlegg

Har bare jobbet to uker, men føler det koster blod, svette og tårer :-( Å siden jeg ikke greier å sove eller spise kombinert med mye bilkjøring og konsentrasjonsarbeid er det kanskje bedre å gi seg før jeg har viklet meg inn i for mange prosjekt og dermed få langt dårligere samvittighet om jeg ikke greier å stå i det...? Tar alltid en alkotest før jeg starter om morgenen, og jeg har allerede kommet for sent en gang da jeg ikke var kjørbar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette hørtes ikke bra ut, men tenker du at du skal finne deg en annen jobb?

Ja, men kanskje noe mindre krevendes... Rett inn i ledende stilling med mye ansvar... Faen faen faen. Angrer på at jeg sa ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykke tel

Ja, men kanskje noe mindre krevendes... Rett inn i ledende stilling med mye ansvar... Faen faen faen. Angrer på at jeg sa ja.

Ledende stilling med høy lønn? Er ikke lønna motiverende da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber er alltid tyngst de første ukene. Hold ut. Det blir lettere etterhvert.

Det er sant. Vet det veldig godt. Har egentlig alltid angret første ukene når jeg har begynt i ny jobb. Har avtalt prøvetid fram til 1. mai. Men samtidig sitter jeg på papirer etter en utredning om at jeg må regnes som 100 prosent arbeidsufør... Men jeghar veldig høy moral for å møte opp. Gikk til og med på jobb samtidig som jeg var småpsykotisk og permisjon fra en tvangsinnleggelse og selv om legen hadde gitt meg jobbforbud... Å jeg kranglet meg til permisjon en annen gang fordi jeg måtte holde foredrag. Bra sykt å tenke på i ettertid. Jeg satte pleieren i gang med å servere kaffe og kjeks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Louise Victoria

lønn er lite motiverende i seg selv, ofte svært belastende med lederstillinger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny jobb!

;-)

To uker er stort sett alltid for kort tid til å vite om man kan fungere og trives på en jobb.

Det er vanlig å bli sliten, stresset og føle seg overveldet den første tiden.

Lykke til!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det er sant. Vet det veldig godt. Har egentlig alltid angret første ukene når jeg har begynt i ny jobb. Har avtalt prøvetid fram til 1. mai. Men samtidig sitter jeg på papirer etter en utredning om at jeg må regnes som 100 prosent arbeidsufør... Men jeghar veldig høy moral for å møte opp. Gikk til og med på jobb samtidig som jeg var småpsykotisk og permisjon fra en tvangsinnleggelse og selv om legen hadde gitt meg jobbforbud... Å jeg kranglet meg til permisjon en annen gang fordi jeg måtte holde foredrag. Bra sykt å tenke på i ettertid. Jeg satte pleieren i gang med å servere kaffe og kjeks...

Jeg ser på dette som en ressurs det er vel verdt å ta vare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lønna står ikke i stil med ansvaret, men har godtatt det da det er en relativt ny bedrift. Elsker egentlig å være med å utvikle ting, skape resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...