Gjest fastkjørt taper Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Vil gjerne høre fra dere som brukte 20-årene på feil valg både når det gjaldt utdanning, jobb, kjæreste, økonomi, venner, selvfølelse, og som greide å snu livet om til det bedre. Hvordan fikk dere det til? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest segunda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg fikk snudd livet i 40-årene. Det var beinhardt, men verdt det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest taperulrik Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg fikk snudd livet i 40-årene. Det var beinhardt, men verdt det. Jeg jobber med å snu livet mitt nå. Er tidlig i 30-åra, sosa bort studietid og penger på "selvutvikling", la meg opp masse gjeld og har ingen utdannelse igjen for det. Er nå igang med å søke gjeldsordning (selv om ting tar utrolig lang tid i NAV-systemet) og håper dermed at jeg om fem år kan stå med rak rygg igjen. Da er jeg endelig klar for å "slå meg til ro" med huslån og billån sammen med min samboer. Det som for meg snudde hele greia var at jeg møtte henne, for første gang hadde jeg en fremtid å tenke på... Nå skulle jeg ønske jeg hadde begynt på dette tidligere, så jeg slapp å bli nærmere 40 før jeg kan tenke på hus... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.