Gå til innhold

Har DU snudd om livet ditt til noe bedre?

Gjest fastkjørt taper

Anbefalte innlegg

Gjest fastkjørt taper

Vil gjerne høre fra dere som brukte 20-årene på feil valg både når det gjaldt utdanning, jobb, kjæreste, økonomi, venner, selvfølelse, og som greide å snu livet om til det bedre.

Hvordan fikk dere det til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest taperulrik

Jeg fikk snudd livet i 40-årene. Det var beinhardt, men verdt det.

Jeg jobber med å snu livet mitt nå. Er tidlig i 30-åra, sosa bort studietid og penger på "selvutvikling", la meg opp masse gjeld og har ingen utdannelse igjen for det. Er nå igang med å søke gjeldsordning (selv om ting tar utrolig lang tid i NAV-systemet) og håper dermed at jeg om fem år kan stå med rak rygg igjen. Da er jeg endelig klar for å "slå meg til ro" med huslån og billån sammen med min samboer. Det som for meg snudde hele greia var at jeg møtte henne, for første gang hadde jeg en fremtid å tenke på... Nå skulle jeg ønske jeg hadde begynt på dette tidligere, så jeg slapp å bli nærmere 40 før jeg kan tenke på hus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...