Gjest Elextra Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 http://quiz.start.no/44908 Jeg fikk følgende karakteristikk, som jeg høyst usikker på om stemmer ''Bedømmelse: Perfekt! Du er en kjøkkensjef!.. Jobber vel med det og du vel:) '' 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DOLemannen Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 ''28.21% har landet på denne bedømmelsen.'' Så mange skulle fått A på studiet mitt og! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den danske loff Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Samme her. I grunnen merkelig da halvparten var vill gjetning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 KNIIIIIIIS!!!!!! Jeg fikk det samme - perfekt og hint om kjøkkensjef! Er så langt fra kjøkkensjef som det går an å være....!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Det ble min bedømmelse også... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Det fikk jeg og, jaja, jeg er ikke så god da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winda Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Bedømmelse: Dette var ikke dårlig, du kan sno deg på kjøkkenet du..Du vet hvordan man kan trylle med det man har i skapene. Du får ofte skryt av maten du lager, og folk håper på en middagsinnvitasjon Velvel, hehe :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 ''Dette var ikke så bra!Du burde ta et kurs,.. eller holde deg til Toro og Mr Lee! Du bør prøve å gifte deg med en kokk, eller kanskje du allerede har funnet en?'' Jeg regnet vel ikke med noe annet ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg ble: Dette var ikke så bra!Du burde ta et kurs,.. eller holde deg til Toro og Mr Lee! Du bør prøve å gifte deg med en kokk, eller kanskje du allerede har funnet en? Ingen stor overraskelse 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg fikk samme karakteristikk som deg, men vil absolutt ikke kalle meg en kjøkkensjef - heller en med en del allmennkunnskap :-) Savner fasit! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klinkekula Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Det var en vanskelig quiz. Med litt gjetting fikk jeg: Dette var ikke dårlig, du kan sno deg på kjøkkenet du..Du vet hvordan man kan trylle med det man har i skapene. Du får ofte skryt av maten du lager, og folk håper på en middagsinnvitasjon 52.99% har landet på denne bedømmelsen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Det var en vanskelig quiz. Med litt gjetting fikk jeg: Dette var ikke dårlig, du kan sno deg på kjøkkenet du..Du vet hvordan man kan trylle med det man har i skapene. Du får ofte skryt av maten du lager, og folk håper på en middagsinnvitasjon 52.99% har landet på denne bedømmelsen. Vanskelig? Jeg synes veldig mange spørsmål var überlette, som blant annet krydderet i surkål, krydderet i bearnaise og ingrediensene i marengs m. fl. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Vanskelig? Jeg synes veldig mange spørsmål var überlette, som blant annet krydderet i surkål, krydderet i bearnaise og ingrediensene i marengs m. fl. Enig - det var vel et par spørsmål jeg ikke var 100% sikker på, men ikke mer... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klinkekula Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Vanskelig? Jeg synes veldig mange spørsmål var überlette, som blant annet krydderet i surkål, krydderet i bearnaise og ingrediensene i marengs m. fl. Jeg er ikke en kvinne, og det mest avanserte jeg lager er Dolmio. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg er ikke en kvinne, og det mest avanserte jeg lager er Dolmio. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sara Bernard Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 ''Bedømmelse: Dette var ikke dårlig, du kan sno deg på kjøkkenet du..Du vet hvordan man kan trylle med det man har i skapene. Du får ofte skryt av maten du lager, og folk håper på en middagsinnvitasjon 52.99% har landet på denne bedømmelsen.'' ...og jeg takker for tilliten.... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg fikk samme svar som deg ) Fant ingen fasit der men. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.