Gå til innhold

- Hun veier over 100 kilo igjen


Gjest Kirsebær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

ShitDiddelyDo

Jeg for min del fatter ikke hva hva Sam Malone så i den dama. Ser man bort fra bimboene hans må han sies å ha hatt forferdelig kvinnfolksmak. Først Diane, og så det der ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg så overskriften på 100 nyeste, og tippet umiddelbart at det var henne det var snakk om..... vet ikke hvem det sier mest om...? :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del fatter ikke hva hva Sam Malone så i den dama. Ser man bort fra bimboene hans må han sies å ha hatt forferdelig kvinnfolksmak. Først Diane, og så det der ...

Han var ihvertfall ikke monogam, da...;-)

Ellers syntes jeg at Kirtsie Alley var veldig vakker da jeg så henne i Nord og Sør.

Og fantastisk _hår_!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Han var ihvertfall ikke monogam, da...;-)

Ellers syntes jeg at Kirtsie Alley var veldig vakker da jeg så henne i Nord og Sør.

Og fantastisk _hår_!!

Jeg husker jeg så Nord og Sør, men jeg kan ikke huske Rebecca Howe i den serien. Men det må sies at jeg var veldig ung da jeg så Nord og Sør.

Men jeg husker Patrick Swayze. Han var jo den hunken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var ihvertfall ikke monogam, da...;-)

Ellers syntes jeg at Kirtsie Alley var veldig vakker da jeg så henne i Nord og Sør.

Og fantastisk _hår_!!

Det husker jeg også :) Jeg syntes hun var så utrolig vakker, nærmest spesiell. Og jeg tenkte at hun burde spille i Isfolket, hvis det skulle lages film av den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg så Nord og Sør, men jeg kan ikke huske Rebecca Howe i den serien. Men det må sies at jeg var veldig ung da jeg så Nord og Sør.

Men jeg husker Patrick Swayze. Han var jo den hunken!

Er det noen som har link til Nord og Sør jeg må mimre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det husker jeg også :) Jeg syntes hun var så utrolig vakker, nærmest spesiell. Og jeg tenkte at hun burde spille i Isfolket, hvis det skulle lages film av den :)

Isfolket har jeg ikke noen kjenskap til. Men fantastiske øyne på Alley-dama, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som har link til Nord og Sør jeg må mimre....

En finner det utroligste på youtube.com, så det er verdt et forsøk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det husker jeg også :) Jeg syntes hun var så utrolig vakker, nærmest spesiell. Og jeg tenkte at hun burde spille i Isfolket, hvis det skulle lages film av den :)

Ikke rart jeg syntes det forresten når jeg ser på bildet lenger ned i tråden her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Er det noen som har link til Nord og Sør jeg må mimre....

Mener den ble gitt ut på DVD for få år siden. Du får den sikkert for en slikk og ingenting, men ofte er det best å la det bli med minnene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...