Gå til innhold

Jøje meg, jeg må finnemeg selv IGJEN!

tonie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest syvorda

Ikke jeg heller!! Jeg er skytte! o skrekk ogru! Tror jeg.

Dette skulle jeg visst før!

''Skytten inspirerer og motiverer. Stjernetegnet kombinerer ildens eventyrlyst, bevegelighetens fleksibilitet og den maskuline uredde siden, med Jupiters ekspanderende evne. Skytten er full av ideer, optimisme, tro, håp, visjoner og egne moralske tanker. Tegnet må hele tiden utvide horisonten. En Skytte har det bra når ideene inspirerer andre, på reiser og når livssynet gir et klart mål.

Skytten symboliserer utvidelse av horisonten og evig søken. Ekspansjon, ideer, rastløshet og politikk er knyttet til dette tegnet. Filosofi, søken etter noe nytt, lærdom, visdom og moral kobles til Skytten. Holdningen "ingenting er umulig" er en egenskap som tillegges stjernetegnet. Skytten går alltid videre.''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest syvorda

O skrekk og gru! Stakkars oss.

Ja, men vi har hvertfall dette:

''Skyttens småsnadder:

* Kroppsdel/organ: lår/hofter''

som er bedre enn

''Steinbukkens småsnadder:

* Kroppsdel/organ: knær/ hud/tenner/knokler ''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skulle jeg visst før!

''Skytten inspirerer og motiverer. Stjernetegnet kombinerer ildens eventyrlyst, bevegelighetens fleksibilitet og den maskuline uredde siden, med Jupiters ekspanderende evne. Skytten er full av ideer, optimisme, tro, håp, visjoner og egne moralske tanker. Tegnet må hele tiden utvide horisonten. En Skytte har det bra når ideene inspirerer andre, på reiser og når livssynet gir et klart mål.

Skytten symboliserer utvidelse av horisonten og evig søken. Ekspansjon, ideer, rastløshet og politikk er knyttet til dette tegnet. Filosofi, søken etter noe nytt, lærdom, visdom og moral kobles til Skytten. Holdningen "ingenting er umulig" er en egenskap som tillegges stjernetegnet. Skytten går alltid videre.''

Men dette høres jo i grunnen veldig ut som meg....Likevel, ikke faen om jeg skal ha på meg at jeg er noe annet enn en seriøs, hardtarbeidende steinbukk. No way!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest syvorda

Men dette høres jo i grunnen veldig ut som meg....Likevel, ikke faen om jeg skal ha på meg at jeg er noe annet enn en seriøs, hardtarbeidende steinbukk. No way!;)

nei da. Bra knokler!! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men vi har hvertfall dette:

''Skyttens småsnadder:

* Kroppsdel/organ: lår/hofter''

som er bedre enn

''Steinbukkens småsnadder:

* Kroppsdel/organ: knær/ hud/tenner/knokler ''

Da er det altså herved avgjort at vi er skytter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har gått fra snasen løve til noe som heter "Kräftan". Jeg vet ikke engang hva det er for noe. :o

Det må være Krepsen.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Det må være Krepsen.

Med vennlig hilsen

Jeg tenkte det kunne være Kraften. Det hadde passet meg bedre enn Krepsen. Når det er sagt er jeg fryktelig glad i sjømat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Du er kreps, gutten min. Slik er du fra i dag:

http://debatt.sol.no/content/slik-er-krepsen

''Personlighet: -Rolig. Avbalansert. Humoristisk sans. Glad i publisitet. Melankolsk. Pessimistisk. Skjørt, bløtt og sårbart hjerte. Søt. Snill. Forståelsesfull. Uttrykksfull. Forsiktig. Påtrengende. Hensynsfull. Mye kreativ og aktiv fantasi. Lever mye i fortiden. Patriotisk. Samler på gamle ting og minner. Beskytter sine innerste følelser svært omhyggelig. Lettrørt. Bryr seg om folk og ønsker å hjelpe. Snill, men selvbeskyttende. Selektiv. Elsker hjemmet sitt. Alltid i forsvarstilling. Glad i vann. Flinke i hagestell. Liker å kjenne penger mellom fingrene. Sterkt foreldreinnstinkt. Følsom. Liker blekt gull og skinnende farger, svakt grønn, lilla, blekt rosa.

Utseende: - Det finnes to typer: 1) Vakkert og rundt ansikt. Bløt hud. Stor og smilende munn. Små og nesten runde øyne som ligger langt fra hverandre.

2) Stort hode. Markerte øyenbryn. Høye kinnben. Rynke over neseroten. Svært utviklet underkjeve.

begge typer har lange armer og bein. Brede skuldre. litt overtunge og vagger lett når de går.

Vanlige plager: -Utsatt for sykdom i brystregion, knærne, nyrer, blære, hud, hode, ansikt, mage og førdøyelse.''

Det var det veldig mye som kunne passe meg.

Men at jeg både er forsiktig og påtrengende må nesten kunne sies å være en helgardering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Ikke er der. Jeg må komme meg i seng! I morgen har jeg en eksistensiell krise jeg må komme meg gjennom. Livet er hardt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Personlighet: -Rolig. Avbalansert. Humoristisk sans. Glad i publisitet. Melankolsk. Pessimistisk. Skjørt, bløtt og sårbart hjerte. Søt. Snill. Forståelsesfull. Uttrykksfull. Forsiktig. Påtrengende. Hensynsfull. Mye kreativ og aktiv fantasi. Lever mye i fortiden. Patriotisk. Samler på gamle ting og minner. Beskytter sine innerste følelser svært omhyggelig. Lettrørt. Bryr seg om folk og ønsker å hjelpe. Snill, men selvbeskyttende. Selektiv. Elsker hjemmet sitt. Alltid i forsvarstilling. Glad i vann. Flinke i hagestell. Liker å kjenne penger mellom fingrene. Sterkt foreldreinnstinkt. Følsom. Liker blekt gull og skinnende farger, svakt grønn, lilla, blekt rosa.

Utseende: - Det finnes to typer: 1) Vakkert og rundt ansikt. Bløt hud. Stor og smilende munn. Små og nesten runde øyne som ligger langt fra hverandre.

2) Stort hode. Markerte øyenbryn. Høye kinnben. Rynke over neseroten. Svært utviklet underkjeve.

begge typer har lange armer og bein. Brede skuldre. litt overtunge og vagger lett når de går.

Vanlige plager: -Utsatt for sykdom i brystregion, knærne, nyrer, blære, hud, hode, ansikt, mage og førdøyelse.''

Det var det veldig mye som kunne passe meg.

Men at jeg både er forsiktig og påtrengende må nesten kunne sies å være en helgardering.

Men du er jo det, Shit. Begge deler. Bare husk at det er enstemmig vedtatt at vi er mildt nedlatende når det kommer til astrologi og annen jallahballah;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...