tonie Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Nå går hele mitt verdensbilde i knas her! Hvem er jeg? Jeg er ikke en ambisiøs og tungstinnet steinbukk likevel, men en skytte som bytter mening hvert kvarter og og er en nytelsessyk surrekopp?!? Ååååh........................................................! http://www.aftonbladet.se/wendela/article8406104.ab 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest syvorda Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Ikke jeg heller!! Jeg er skytte! o skrekk ogru! Tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest syvorda Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Ikke jeg heller!! Jeg er skytte! o skrekk ogru! Tror jeg. Dette skulle jeg visst før! ''Skytten inspirerer og motiverer. Stjernetegnet kombinerer ildens eventyrlyst, bevegelighetens fleksibilitet og den maskuline uredde siden, med Jupiters ekspanderende evne. Skytten er full av ideer, optimisme, tro, håp, visjoner og egne moralske tanker. Tegnet må hele tiden utvide horisonten. En Skytte har det bra når ideene inspirerer andre, på reiser og når livssynet gir et klart mål. Skytten symboliserer utvidelse av horisonten og evig søken. Ekspansjon, ideer, rastløshet og politikk er knyttet til dette tegnet. Filosofi, søken etter noe nytt, lærdom, visdom og moral kobles til Skytten. Holdningen "ingenting er umulig" er en egenskap som tillegges stjernetegnet. Skytten går alltid videre.'' 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Ikke jeg heller!! Jeg er skytte! o skrekk ogru! Tror jeg. O skrekk og gru! Stakkars oss. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest syvorda Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 O skrekk og gru! Stakkars oss. Ja, men vi har hvertfall dette: ''Skyttens småsnadder: * Kroppsdel/organ: lår/hofter'' som er bedre enn ''Steinbukkens småsnadder: * Kroppsdel/organ: knær/ hud/tenner/knokler '' 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Dette skulle jeg visst før! ''Skytten inspirerer og motiverer. Stjernetegnet kombinerer ildens eventyrlyst, bevegelighetens fleksibilitet og den maskuline uredde siden, med Jupiters ekspanderende evne. Skytten er full av ideer, optimisme, tro, håp, visjoner og egne moralske tanker. Tegnet må hele tiden utvide horisonten. En Skytte har det bra når ideene inspirerer andre, på reiser og når livssynet gir et klart mål. Skytten symboliserer utvidelse av horisonten og evig søken. Ekspansjon, ideer, rastløshet og politikk er knyttet til dette tegnet. Filosofi, søken etter noe nytt, lærdom, visdom og moral kobles til Skytten. Holdningen "ingenting er umulig" er en egenskap som tillegges stjernetegnet. Skytten går alltid videre.'' Men dette høres jo i grunnen veldig ut som meg....Likevel, ikke faen om jeg skal ha på meg at jeg er noe annet enn en seriøs, hardtarbeidende steinbukk. No way! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest syvorda Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Men dette høres jo i grunnen veldig ut som meg....Likevel, ikke faen om jeg skal ha på meg at jeg er noe annet enn en seriøs, hardtarbeidende steinbukk. No way! nei da. Bra knokler!! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Ja, men vi har hvertfall dette: ''Skyttens småsnadder: * Kroppsdel/organ: lår/hofter'' som er bedre enn ''Steinbukkens småsnadder: * Kroppsdel/organ: knær/ hud/tenner/knokler '' Da er det altså herved avgjort at vi er skytter;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Og jeg har gått fra snasen løve til noe som heter "Kräftan". Jeg vet ikke engang hva det er for noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Og jeg har blitt løve og det passer mye bedre på meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Og jeg har gått fra snasen løve til noe som heter "Kräftan". Jeg vet ikke engang hva det er for noe. Det må være Krepsen. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Det må være Krepsen. Med vennlig hilsen Jeg tenkte det kunne være Kraften. Det hadde passet meg bedre enn Krepsen. Når det er sagt er jeg fryktelig glad i sjømat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Og jeg har gått fra snasen løve til noe som heter "Kräftan". Jeg vet ikke engang hva det er for noe. Du er kreps, gutten min. Slik er du fra i dag: http://debatt.sol.no/content/slik-er-krepsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Og jeg har blitt løve og det passer mye bedre på meg. Nå faller bitene på plass;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Du er kreps, gutten min. Slik er du fra i dag: http://debatt.sol.no/content/slik-er-krepsen ''Personlighet: -Rolig. Avbalansert. Humoristisk sans. Glad i publisitet. Melankolsk. Pessimistisk. Skjørt, bløtt og sårbart hjerte. Søt. Snill. Forståelsesfull. Uttrykksfull. Forsiktig. Påtrengende. Hensynsfull. Mye kreativ og aktiv fantasi. Lever mye i fortiden. Patriotisk. Samler på gamle ting og minner. Beskytter sine innerste følelser svært omhyggelig. Lettrørt. Bryr seg om folk og ønsker å hjelpe. Snill, men selvbeskyttende. Selektiv. Elsker hjemmet sitt. Alltid i forsvarstilling. Glad i vann. Flinke i hagestell. Liker å kjenne penger mellom fingrene. Sterkt foreldreinnstinkt. Følsom. Liker blekt gull og skinnende farger, svakt grønn, lilla, blekt rosa. Utseende: - Det finnes to typer: 1) Vakkert og rundt ansikt. Bløt hud. Stor og smilende munn. Små og nesten runde øyne som ligger langt fra hverandre. 2) Stort hode. Markerte øyenbryn. Høye kinnben. Rynke over neseroten. Svært utviklet underkjeve. begge typer har lange armer og bein. Brede skuldre. litt overtunge og vagger lett når de går. Vanlige plager: -Utsatt for sykdom i brystregion, knærne, nyrer, blære, hud, hode, ansikt, mage og førdøyelse.'' Det var det veldig mye som kunne passe meg. Men at jeg både er forsiktig og påtrengende må nesten kunne sies å være en helgardering. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 ...Ikke er der. Jeg må komme meg i seng! I morgen har jeg en eksistensiell krise jeg må komme meg gjennom. Livet er hardt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 ''Personlighet: -Rolig. Avbalansert. Humoristisk sans. Glad i publisitet. Melankolsk. Pessimistisk. Skjørt, bløtt og sårbart hjerte. Søt. Snill. Forståelsesfull. Uttrykksfull. Forsiktig. Påtrengende. Hensynsfull. Mye kreativ og aktiv fantasi. Lever mye i fortiden. Patriotisk. Samler på gamle ting og minner. Beskytter sine innerste følelser svært omhyggelig. Lettrørt. Bryr seg om folk og ønsker å hjelpe. Snill, men selvbeskyttende. Selektiv. Elsker hjemmet sitt. Alltid i forsvarstilling. Glad i vann. Flinke i hagestell. Liker å kjenne penger mellom fingrene. Sterkt foreldreinnstinkt. Følsom. Liker blekt gull og skinnende farger, svakt grønn, lilla, blekt rosa. Utseende: - Det finnes to typer: 1) Vakkert og rundt ansikt. Bløt hud. Stor og smilende munn. Små og nesten runde øyne som ligger langt fra hverandre. 2) Stort hode. Markerte øyenbryn. Høye kinnben. Rynke over neseroten. Svært utviklet underkjeve. begge typer har lange armer og bein. Brede skuldre. litt overtunge og vagger lett når de går. Vanlige plager: -Utsatt for sykdom i brystregion, knærne, nyrer, blære, hud, hode, ansikt, mage og førdøyelse.'' Det var det veldig mye som kunne passe meg. Men at jeg både er forsiktig og påtrengende må nesten kunne sies å være en helgardering. Men du er jo det, Shit. Begge deler. Bare husk at det er enstemmig vedtatt at vi er mildt nedlatende når det kommer til astrologi og annen jallahballah;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kiruo Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg gikk fra Skytte til "Ormbäreren", hva nå enn det er... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 What?! Jeg en vannmann??!! Dette kommer til å føre oss alle ut i en dyp identitetskrise!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 jeg og.. Jeg som alltid har vært skorpion er plutselig vekt??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.