Gjest Tannline Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 For 1 år siden gjennomgikk jeg en kraftig bihulebetennelse. Jeg hadde totalt 5 antibiotiakurer og måtte tilslutt stikke opp bihulene. For fire uker siden ble jeg forkjølet og begynte å kjenne symptomer på bihulebetennelse igjen! Jeg begynte straks å skylle nesen med saltvann og ble bedre. Kjenner likevel at alt ikke er som det pleier å være: jeg føler jeg har ekstremt seigt slim som ligger bakerst i nesen/begynnelsen av svelget. Følelsen forverres utover dagen og natten. Om morgenen er øynene som sandpapir og de er litt klissne. Har hatt endel hodepine og føler meg også litt småkvalm. Ved forrige bihulebetennelse fikk jeg beskjed om at neseskilleveggen min er skjev og legen anbefalte operasjon. Kan det være kronisk bihulebetennelse jeg har og hva kan jeg gjøre for å bli kvitt symptomene? Jeg har nå hatt det som beskrevet i ca 4 uker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Det finnes en meget god medisin som heter Rinexin som er "slimhinneavsvellende", og som hjelper utrolig mye i kombinasjon med f. eks. 14 dager (ikke bare 10 dager) med Ery Max. Snakk med legen din. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holmes Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg har kronisk bihulebetennelse og bruker Rhinocort. Få deg en henvisning til øre-, nese- og halsspesialist. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.