Gjest segunda Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg bryr meg ikke om apati! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Diskusjoner om skismøring! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holmes Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Diskusjoner om skismøring! Universalklister i morgen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Universalklister i morgen! Men klister er noe ordentlig kliss! Da må jeg jo rense skiene fullstendig når kulda kommer tilbake på tirsdag... Jammen bra jeg har bestilt zeroski:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Men klister er noe ordentlig kliss! Da må jeg jo rense skiene fullstendig når kulda kommer tilbake på tirsdag... Jammen bra jeg har bestilt zeroski:-) Hva er zeroski? Jeg har i dag (eller strengt tatt: i går) bestilt nye ski jeg også, emn jeg nøyde meg med en standrad skipakke fra G-sport :-) Jeg er ikke typen som kan skylde for mye på _utstyret_! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hva er zeroski? Jeg har i dag (eller strengt tatt: i går) bestilt nye ski jeg også, emn jeg nøyde meg med en standrad skipakke fra G-sport :-) Jeg er ikke typen som kan skylde for mye på _utstyret_! Gratulerer med nye ski! Zeroski er en ny type smørefrie ski beregnet på nullføre. De har en form for sandpapiraktig belegg under midten på skien - og de koster en formue... http://www.klikk.no/helse/friluft/article443495.ece 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Gratulerer med nye ski! Zeroski er en ny type smørefrie ski beregnet på nullføre. De har en form for sandpapiraktig belegg under midten på skien - og de koster en formue... http://www.klikk.no/helse/friluft/article443495.ece "Koster en formue" er ikke noe som passer meg og mitt skibruk :-) Ei heller mange ulike type ski for ulike forhold :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 "Koster en formue" er ikke noe som passer meg og mitt skibruk :-) Ei heller mange ulike type ski for ulike forhold :-) Men morsan, skjønner du ikke at du trenger ulike ski for klassisk og for skøyting, og dessuten flere par ski for ulike former for føre når du skal gå klassisk? Du har nok mye å lære på dette området, men kanskje de nye skiene dine gjør at du blir bitt av skibasillen...*s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Men morsan, skjønner du ikke at du trenger ulike ski for klassisk og for skøyting, og dessuten flere par ski for ulike former for føre når du skal gå klassisk? Du har nok mye å lære på dette området, men kanskje de nye skiene dine gjør at du blir bitt av skibasillen...*s* Tenk at jeg har skøyteski! Men jeg har IKKE zeroski... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Men morsan, skjønner du ikke at du trenger ulike ski for klassisk og for skøyting, og dessuten flere par ski for ulike former for føre når du skal gå klassisk? Du har nok mye å lære på dette området, men kanskje de nye skiene dine gjør at du blir bitt av skibasillen...*s* Du altså... jeg har gått på ski hver vinter siden slutten av sekstitallet, jeg hadde en far som var skientusiast på sin hals (kun slått av interessen for orientering), han gikk Birkebeineren lenge før dette ble beviset på at man er en alfahann og han gikk dertil Grenader-løpet og andre lange renn. Han hadde en gedigen smørekofferrt, mange sett ski etc, og hadde proff smørebod i kjelleren. Det var få i klassen som hadde så proft preppa ski før aktivitetsdagen som oss barna i heimen;-) Så spørsmålet er som følger: Når jeg da ikke har klart å bli mer skientusiast enn jeg er ved å vokse opp med en sådan rollemodell, hvor stor påvirkningskraft tror du egentlig dine formaninger på dol utgjør her? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Du altså... jeg har gått på ski hver vinter siden slutten av sekstitallet, jeg hadde en far som var skientusiast på sin hals (kun slått av interessen for orientering), han gikk Birkebeineren lenge før dette ble beviset på at man er en alfahann og han gikk dertil Grenader-løpet og andre lange renn. Han hadde en gedigen smørekofferrt, mange sett ski etc, og hadde proff smørebod i kjelleren. Det var få i klassen som hadde så proft preppa ski før aktivitetsdagen som oss barna i heimen;-) Så spørsmålet er som følger: Når jeg da ikke har klart å bli mer skientusiast enn jeg er ved å vokse opp med en sådan rollemodell, hvor stor påvirkningskraft tror du egentlig dine formaninger på dol utgjør her? ;-) Man får ikke respekt før man har fått Vasaloppet, morsan. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Man får ikke respekt før man har fått Vasaloppet, morsan. Grenaderløpet er like langt ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Du altså... jeg har gått på ski hver vinter siden slutten av sekstitallet, jeg hadde en far som var skientusiast på sin hals (kun slått av interessen for orientering), han gikk Birkebeineren lenge før dette ble beviset på at man er en alfahann og han gikk dertil Grenader-løpet og andre lange renn. Han hadde en gedigen smørekofferrt, mange sett ski etc, og hadde proff smørebod i kjelleren. Det var få i klassen som hadde så proft preppa ski før aktivitetsdagen som oss barna i heimen;-) Så spørsmålet er som følger: Når jeg da ikke har klart å bli mer skientusiast enn jeg er ved å vokse opp med en sådan rollemodell, hvor stor påvirkningskraft tror du egentlig dine formaninger på dol utgjør her? ;-) Tja... Mulig at løpet er kjørt...*s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.