Sool1365380740 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Normalt tar jeg venlafaxin 225 mg om morgenen. I går glemte jeg det hele dagen. Ble på ettermiddagen og kvelden rar i kroppen. Irritabel,svært lydømfintlig,og nedfor. Og det fortsetter bare verre nå på morgenen. Har tatt dose som normalt nettopp. Noen med erfaringer med å glemme medisin slik? Ante ikke at man ble uvell så fort av å glemme medisin! Men det må jo være derfor,kan ikke finne noen annen grunn. Håper det går over nå som jeg har tatt. For føler meg helt undelig i hele kroppen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest normalt det Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Det er helt normalt, da efexor har veldig kort halveringstid. Jeg ble mange ganger sykere enn det du beskriver hvis jeg glemte dose. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sool1365380740 Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Det er helt normalt, da efexor har veldig kort halveringstid. Jeg ble mange ganger sykere enn det du beskriver hvis jeg glemte dose. ja,skremmende iallefall hvor dårlig man blir. Kjenner jeg gruer meg til dagen jeg skal begynne trappe ned på disse... Mener selv jeg ikke har effekt av de egentlig,men er jammen ikke sikker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest normalt det Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 ja,skremmende iallefall hvor dårlig man blir. Kjenner jeg gruer meg til dagen jeg skal begynne trappe ned på disse... Mener selv jeg ikke har effekt av de egentlig,men er jammen ikke sikker. Det finnes 37. 5 mgs tabletter, slik at du kan ta nedtrappingen over veldig lang tid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sool1365380740 Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Det finnes 37. 5 mgs tabletter, slik at du kan ta nedtrappingen over veldig lang tid. har latt meg skremme nå når jeg leser om andre som seponerer venlafaxin.. Gruer meg. Har lyst å få det overstått bare. Tror selv at medisinen ikke fungerer,har blitt bedre siden jeg begynte,men tror egentlig det er jeg selv som er årsaken til det. men hvordan skal man kunne vite det liksom. Føler bare skam med å gå på slike medisiner. Har så løst slutte,men vil jo ikke ned i kjelleren igjenn heller... Vanskelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest normalt det Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 har latt meg skremme nå når jeg leser om andre som seponerer venlafaxin.. Gruer meg. Har lyst å få det overstått bare. Tror selv at medisinen ikke fungerer,har blitt bedre siden jeg begynte,men tror egentlig det er jeg selv som er årsaken til det. men hvordan skal man kunne vite det liksom. Føler bare skam med å gå på slike medisiner. Har så løst slutte,men vil jo ikke ned i kjelleren igjenn heller... Vanskelig. Jeg synes du skal legge til side skamfølelser angående å bruke slike medisiner. Som deg har jeg en tøff periode nå, og har selv valgt å begynne på antidepressiva. Det er ikke noe nederlag. Når du nå er blitt bedre, så synes ikke jeg du skal gamble med at det ikke er medisinene som hjelper deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sool1365380740 Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg synes du skal legge til side skamfølelser angående å bruke slike medisiner. Som deg har jeg en tøff periode nå, og har selv valgt å begynne på antidepressiva. Det er ikke noe nederlag. Når du nå er blitt bedre, så synes ikke jeg du skal gamble med at det ikke er medisinene som hjelper deg. Du har nok rett. Skal skutte med skamfølelsen. Prøve iallefall Håper ting går fint for deg. Takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.