Gå til innhold

Maria Amelie er satt fri...

Anbefalte innlegg

http://www.dagbladet.no/2011/01/17/nyheter/innenriks/maria_amelie/15094641/

Ingen unndragelsesfare er begrunnelsen - men kan man stole på et menneske som har bodd ulovlig i landet i så mange år, og som for alt i verden ikke ønsker utreise? Altså, jeg mener at Maria Amelie gjerne kan få bli i Norge, men i lovlige former...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/359341-maria-amelie-er-satt-fri/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

36

• Mandolaika

22

• Bookworm

12

• PieLill

9

Mest aktive i denne tråden

Det var nyheter, for bare et par timer siden stod det i nettavisene at hun kunne bli "hjemsendt" i dag.

Så er det bare å fortsette å følge med i thrilleren...

Utsendelsen vil kunne skje akkurat like fort da, hun slipper bare å sitte innelåst mens hun venter... Så det endrer jo ingenting, egentlig...

Utsendelsen vil kunne skje akkurat like fort da, hun slipper bare å sitte innelåst mens hun venter... Så det endrer jo ingenting, egentlig...

Hun blir aldri sendt noe sted. Hun får oppholdstillatelse og norsk statsborgerskap. De må bare finne ut hvordan de kan gjøre det uten å tape altfor mye ansikt.. :0)

Jeg kjenner at jeg har null tillit til myndighetene etter dette. Og det har ikke noe med denne jenta personlig å gjøre, men en slik sak skulle ikke oppstått i utgangspunktet. Myndighetene har ikke kontroll, ikke peiling og overhodet ikke evne til å sette grenser og overholde dem. Vinglete høns som må ha media til å fikse for seg.

Annonse

ShitDiddelyDo

Hun blir nok ikke sendt ut i det hele tatt. Regjeringa kommer til å sette ned foten for å redde ansikt. Gjetter på at AP mister mellom 5 og 10 % på neste meningsmåling. Nedgangen kommer til å bli historisk stor.

Dømmekraften til AP begynner å nærme seg Monty Python-nivå.

Hun blir nok ikke sendt ut i det hele tatt. Regjeringa kommer til å sette ned foten for å redde ansikt. Gjetter på at AP mister mellom 5 og 10 % på neste meningsmåling. Nedgangen kommer til å bli historisk stor.

Min teori er at de ikke hadde regnet med fullt så mye bråk og at det gikk an å komme ut av det med rask utvisning fordi folk da ville gi opp.

Da dette ikke funket ser de seg nå om etter plan B. Snuoperasjon.

''Dømmekraften til AP begynner å nærme seg Monty Python-nivå.''

Monty Python er vel mye bedre til å bedømme sitt publikum?

;-)

mvh

ShitDiddelyDo

Min teori er at de ikke hadde regnet med fullt så mye bråk og at det gikk an å komme ut av det med rask utvisning fordi folk da ville gi opp.

Da dette ikke funket ser de seg nå om etter plan B. Snuoperasjon.

''Dømmekraften til AP begynner å nærme seg Monty Python-nivå.''

Monty Python er vel mye bedre til å bedømme sitt publikum?

;-)

mvh

Monty Python er i hvert fall morsommere. :)

''Dømmekraften til AP begynner å nærme seg Monty Python-nivå.

''

Monty Python var da gode på å bedømme sitt publikum. Jens & Co. er helt på jordet for tiden. Prinsipprytter i det ene øyeblikket og totalt balleløs i det andre. Og han vet ikke forskjellen selv. Skulle ønske vi hadde et reelt alternativ i Norge som ikke innbefatter Frp...

ShitDiddelyDo

''

Monty Python var da gode på å bedømme sitt publikum. Jens & Co. er helt på jordet for tiden. Prinsipprytter i det ene øyeblikket og totalt balleløs i det andre. Og han vet ikke forskjellen selv. Skulle ønske vi hadde et reelt alternativ i Norge som ikke innbefatter Frp...

Ok, jeg får legge meg flat og innrømme at dette med Python var en sabla dårlig sammenligning. :)

Annonse

Gjest Sør d.y.

Alle papirløse må få være i Norge. Norge er et forferdelig og grusomt rasistisk land (allikevel ønsker de papirløse å være her). Det er viktig at ingen asylsøkere, arbeidssøkere eller andre som ønser å bo i Norge, nektes dette.

La alle komme og bli. Rasisme er no' svineri!

Åpne grensene for alle!

Gjest ikke frepper

''

''Monty Python var da gode på å bedømme sitt publikum. Jens & Co. er helt på jordet for tiden''

Det er ikke sånn at regjeringen bør følge folkemeningen i enhver sak. Regler er til for å følges, og dama skal ut. Men Stoltenberg mangler ryggrad, det har vi etterhvert fått mange eksempler på.

Hun blir aldri sendt noe sted. Hun får oppholdstillatelse og norsk statsborgerskap. De må bare finne ut hvordan de kan gjøre det uten å tape altfor mye ansikt.. :0)

Jeg kjenner at jeg har null tillit til myndighetene etter dette. Og det har ikke noe med denne jenta personlig å gjøre, men en slik sak skulle ikke oppstått i utgangspunktet. Myndighetene har ikke kontroll, ikke peiling og overhodet ikke evne til å sette grenser og overholde dem. Vinglete høns som må ha media til å fikse for seg.

Jeg TROR at hun kommer til å bli utsendt jeg, fordi regjeringen nå ikke tør noe annet siden de har vært så ubøyelige i hva de mener er riktig i utgangspunktet...

Gjest ikke frepper

Jeg TROR at hun kommer til å bli utsendt jeg, fordi regjeringen nå ikke tør noe annet siden de har vært så ubøyelige i hva de mener er riktig i utgangspunktet...

''Jeg TROR at hun kommer til å bli utsendt jeg''

Ja, det får man da håpe, men med ryggløse Stoltenberg ved roret kan man aldri vite.

Helt enig med deg. Og sist gang rømte hun fra asylmottaket, hvorfor kan hun ikke gjøre det igjen?

Jeg har ikke noe i mot jenta og mener hun burde fått bli rent isolert sett, men likhet for loven må det faktisk være.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...