Gjest Føler meg lurt Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hvorfor i all verden sender NRK kun fire episoder (av seks)?????? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Freiasvingen Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hva hvor har du lest det? Det er ikke mulig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Freiasvingen Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 De må kjøre noen dobbeltepisoder eller så hopper de over tre episoder, fordi i episode 4:4 (NRK) så skrives det at det holdes hagefest. Jeg har sett alle episodene og det var i episode 7/7 de holdt hagefest. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Freiasvingen Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Ps. NRK er raske til å svare på e-post du sender til dem. Send dem en og fortell oss gjerne hva du fikk til svar. http://www.nrk.no/kontakt/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føler meg lurt Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Ps. NRK er raske til å svare på e-post du sender til dem. Send dem en og fortell oss gjerne hva du fikk til svar. http://www.nrk.no/kontakt/ Sendt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Freiasvingen Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Sendt Blir spennende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 De sender vel to og to episoder i slengen (sånn omtrent ihvertfall) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Freiasvingen Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 De sender vel to og to episoder i slengen (sånn omtrent ihvertfall) Det gjorde de ikke da de sendte episode 1. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det gjorde de ikke da de sendte episode 1. Nei, det ser ut som om de sender episode 1 - 2+3 - 4+5 - 6+7 Resyme av hver episode på wikipedia, men ikke les alt om du ikke vil vite hvordan det ender da.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Freiasvingen Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Nei, det ser ut som om de sender episode 1 - 2+3 - 4+5 - 6+7 Resyme av hver episode på wikipedia, men ikke les alt om du ikke vil vite hvordan det ender da.... Takk, det forklarer jo alt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føler meg lurt Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Takk, det forklarer jo alt. Det forklarer ikke når resten av serien kommer....? ALLE kan vel ikke gå rundt og snakke om en serie som har så få episoder...det må være mer... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det forklarer ikke når resten av serien kommer....? ALLE kan vel ikke gå rundt og snakke om en serie som har så få episoder...det må være mer... Neeeei! Er det enda flere? Og så jeg som bare MÅ vite at det går bra med alle de snille + Lady Mary. Jeg orker ikke sånne lange serier og tenkte at fire episoder var perfekt...:/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føler meg lurt Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Neeeei! Er det enda flere? Og så jeg som bare MÅ vite at det går bra med alle de snille + Lady Mary. Jeg orker ikke sånne lange serier og tenkte at fire episoder var perfekt...:/ Jeg håper da inderlig det kommer flere.... Blir litt for enkelt for meg dette her, om det hele skal ende nå :/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Freiasvingen Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg håper da inderlig det kommer flere.... Blir litt for enkelt for meg dette her, om det hele skal ende nå :/ Sesong 2 kommer senere i år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.