Gå til innhold

Ikke kast loen fra tørketrommelen!

EnolaGay

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wow, ja her er det bare å hive seg rundt og vaske og tørke klær! Må bare gå til innkjøp av noe brannbilrødt og sennepsgult tøy først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virkelig imponerende.

Lurer på hva min bedre halvdel hadde sagt om jeg begynte å samle på tørketrommello...

;-)

mvh

''Lurer på hva min bedre halvdel hadde sagt om jeg begynte å samle på tørketrommello...

''

Det vel ikke så ille. Jeg tjener godt på navleloen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Lurer på hva min bedre halvdel hadde sagt om jeg begynte å samle på tørketrommello...

''

Det vel ikke så ille. Jeg tjener godt på navleloen min.

;-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig imponerende.

Lurer på hva min bedre halvdel hadde sagt om jeg begynte å samle på tørketrommello...

;-)

mvh

Det er jo virkelig gjenbruk på høyt plan, så han vil nok applaudere tiltaket! Hvis du strikker gensere av det istedenfor å lage stygge veggtepper blir det enda bedre. Jeg kan spare lo til deg, jeg. Har store mengder svart. Så kan du sende meg hullemaskinhull. Jeg er i beit for ulike rødtoner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo virkelig gjenbruk på høyt plan, så han vil nok applaudere tiltaket! Hvis du strikker gensere av det istedenfor å lage stygge veggtepper blir det enda bedre. Jeg kan spare lo til deg, jeg. Har store mengder svart. Så kan du sende meg hullemaskinhull. Jeg er i beit for ulike rødtoner:)

Takk for tilbudet!

Skal drøfte det med min bedre halvdel. Trenger du forrest noen kvisthull og litt overledning?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var imponerende! Mye mer kreativt enn mitt forslag til bruk av tørketrommel-lo:

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4505120

Ellers er jeg forundret over klarheten i fargene på loet - loet her er som regel i mer uklare farger...

Innehar du noe ekspertise på tørketrommello mener du? :0D Starte kursing, ja? Du kan bli rik vet du. *knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...