EnolaGay Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 http://www.tv2nyhetene.no/snop/gjenskapte-verdenskjent-maleri-med-lo-fra-toerketrommelen-3390068.html Du kan lage et mesterverk med den! Jeg kjenner at jeg er imponert.. både over innsatsen og over ideen. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 WOW, hvilken tålmodighet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kirsebær Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Utrolig bra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sara Bernard Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Wow, ja her er det bare å hive seg rundt og vaske og tørke klær! Må bare gå til innkjøp av noe brannbilrødt og sennepsgult tøy først! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fyrlykt Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Bare si ifra, jeg selger mitt for en billig penge. Det kan også brukes til å fylle kosedyr og puter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Virkelig imponerende. Lurer på hva min bedre halvdel hadde sagt om jeg begynte å samle på tørketrommello... ;-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holmes Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Virkelig imponerende. Lurer på hva min bedre halvdel hadde sagt om jeg begynte å samle på tørketrommello... ;-) mvh ''Lurer på hva min bedre halvdel hadde sagt om jeg begynte å samle på tørketrommello... '' Det vel ikke så ille. Jeg tjener godt på navleloen min. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 ''Lurer på hva min bedre halvdel hadde sagt om jeg begynte å samle på tørketrommello... '' Det vel ikke så ille. Jeg tjener godt på navleloen min. ;-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Virkelig imponerende. Lurer på hva min bedre halvdel hadde sagt om jeg begynte å samle på tørketrommello... ;-) mvh Det er jo virkelig gjenbruk på høyt plan, så han vil nok applaudere tiltaket! Hvis du strikker gensere av det istedenfor å lage stygge veggtepper blir det enda bedre. Jeg kan spare lo til deg, jeg. Har store mengder svart. Så kan du sende meg hullemaskinhull. Jeg er i beit for ulike rødtoner:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det er jo virkelig gjenbruk på høyt plan, så han vil nok applaudere tiltaket! Hvis du strikker gensere av det istedenfor å lage stygge veggtepper blir det enda bedre. Jeg kan spare lo til deg, jeg. Har store mengder svart. Så kan du sende meg hullemaskinhull. Jeg er i beit for ulike rødtoner:) Takk for tilbudet! Skal drøfte det med min bedre halvdel. Trenger du forrest noen kvisthull og litt overledning? mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Oi, det var imponerende! Mye mer kreativt enn mitt forslag til bruk av tørketrommel-lo: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4505120 Ellers er jeg forundret over klarheten i fargene på loet - loet her er som regel i mer uklare farger... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Oi, det var imponerende! Mye mer kreativt enn mitt forslag til bruk av tørketrommel-lo: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4505120 Ellers er jeg forundret over klarheten i fargene på loet - loet her er som regel i mer uklare farger... Innehar du noe ekspertise på tørketrommello mener du? :0D Starte kursing, ja? Du kan bli rik vet du. *knegg* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.