Axcia Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Ja, svarer du sikkert- Hvor ren er vaskemaskina di? *hmmm* Dagens forslag: TA UT SÅPEKOPPEN. Start med å rengjør denne, deretter rengjør du hele maskina for såperester og dritt, inni der såpekoppen står, også rundt alle pakninger osv. Himmel og hav. Nå skal jeg kjøpe maskinrens i tillegg. Det er da ikke sååå lenge siden sist jeg gjorde dette??! *haha* Nå varer vaskemaskina sikkert i 10 år til ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Det har jeg da gjort jevnlig i alle år. Velkommen etter! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Det har jeg da gjort jevnlig i alle år. Velkommen etter! ''Det har jeg da gjort jevnlig i alle år. Velkommen etter! ;)'' Jeg sjekka kalenderen: sist var i august 2010. Her vaskes mye klær. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Rengjøre "såpekoppen" har jeg gjort med jevne mellomrom, men ikke noe av det andre du nevner. Maskinrens - hva er det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Såpekoppen blir gørrete etter en stund ja, så den rengjør jeg. Maskinrens har jeg aldri hatt bruk for å utføre. Maskina mi er helt ren inni og har aldri luktet vondt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Siden jeg ikke blir syk av å bruke klærne og de ikke ser skitne ut eller lukter vondt, tror jeg maskinen min er ren _nok_. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ssi Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Såpekoppen rengjøres med jevne mellomrom. Pleier å gjøre det før jeg setter i gang en vask med tøy som ikke skal ha tøymykner. Står også i bruksanvisningen at det er lurt å kjøre 90-gradersvask med tom maskin av og til, spesielt hvis man nesten bare vasker på 30 og 40 grader til vanlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Når du først er inne på temaet.... jeg synes tørketrommelen min lukter litt vondt - hva gjør en evt. med det!? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Når du først er inne på temaet.... jeg synes tørketrommelen min lukter litt vondt - hva gjør en evt. med det!? Det står kanskje noe i bruksanvisningen? I min står det bl.a. at man fra tid til annen skal gjøre rent kondensatoren. Gjorde det i helgen, men den var ikke så velidg ekkel, egentlig, og den stinket ikke... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Det står kanskje noe i bruksanvisningen? I min står det bl.a. at man fra tid til annen skal gjøre rent kondensatoren. Gjorde det i helgen, men den var ikke så velidg ekkel, egentlig, og den stinket ikke... Ja, å lese bruksanvisning er jo aldri dumt . Synes det lukter litt vondt, og maskinen er ikke gammel heller... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Når du først er inne på temaet.... jeg synes tørketrommelen min lukter litt vondt - hva gjør en evt. med det!? Nå spør jeg sikkert dumt, men har du tømt det nederste filteret? Jeg glemmer det stadig vekk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Nå spør jeg sikkert dumt, men har du tømt det nederste filteret? Jeg glemmer det stadig vekk. Øh, hva er det nederste filteret? Tømmer stadig filteret i døren og det som har samlet seg i filteret døråpningens underkant. Er det flere filtre? Er selv en tørketrommel-newbie, har min første.... Det er en (dyr) Miele.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Rengjøre "såpekoppen" har jeg gjort med jevne mellomrom, men ikke noe av det andre du nevner. Maskinrens - hva er det? http://www.lilleborg.no/eway/default.aspx?pid=232&trg=MainPage_6464&MainPage_6464=7479:29303::1:7643:1:::0:0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kirsebær Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Når du først er inne på temaet.... jeg synes tørketrommelen min lukter litt vondt - hva gjør en evt. med det!? Vasker du undertøy på 40-grader? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Når du først er inne på temaet.... jeg synes tørketrommelen min lukter litt vondt - hva gjør en evt. med det!? Er den helt ny, så kan det jo lukte litt svidd plastikk. Ellers så vet jeg ikke. Se i bruksanvisningen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 http://www.lilleborg.no/eway/default.aspx?pid=232&trg=MainPage_6464&MainPage_6464=7479:29303::1:7643:1:::0:0 ...et "helt nytt produkt" vi ikke ante at vi trengte ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Ikke så lenge siden jeg rengjorde inni der... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 ...et "helt nytt produkt" vi ikke ante at vi trengte ;-) Ja, sånn har det jo vært med alle produkter - de har faktisk vært nye en gang alle sammen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Øh, hva er det nederste filteret? Tømmer stadig filteret i døren og det som har samlet seg i filteret døråpningens underkant. Er det flere filtre? Er selv en tørketrommel-newbie, har min første.... Det er en (dyr) Miele.... Min har ett filter til - helt nederst slik Dorthe sier. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Vasker du undertøy på 40-grader? ''Vasker du undertøy på 40-grader?'' Hehe, de fleste underbuksene er faktisk av bomull og vaskes på 60 grader, ja. Men har jo noen lekre saker som knapt tåler finvask.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.