Mandolaika Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hvor får jeg kjøpt refleksbrikker? Ikke refleksbånd, men refleksbrikker, til å henge i hyssing med sikkerhetsnål på jakkelomma. Dette er visst forbruksvare hos oss, de faller av hos ungene hele tiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Her kanskje? http://www.tryggtrafikk.no/w/Trafikksikkerhet/Refleks/Kjope_refleks/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Her kanskje? http://www.tryggtrafikk.no/w/Trafikksikkerhet/Refleks/Kjope_refleks/ Tusen takk for link! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ssi Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Vi har på Joker... Dessuten vet jeg at Fjord1 har delt ut refleksbrikker på fergene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Vi har på Joker... Dessuten vet jeg at Fjord1 har delt ut refleksbrikker på fergene. Takk for tips! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Tusen takk for link! Også er det jo mange steder man kan få gratis reflekser, banker gir jo vekk innimellom. Og dagligvarekjeder, mener jeg har sett på Kiwi (men om de må kjøpes vet jeg ikke). Mange muligheter! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Også er det jo mange steder man kan få gratis reflekser, banker gir jo vekk innimellom. Og dagligvarekjeder, mener jeg har sett på Kiwi (men om de må kjøpes vet jeg ikke). Mange muligheter! :-) Jeg spurte etter på Kiwi og fikk da brikker gratis. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Bokhandlere, sportsbutikker og kanskje også lekebutikker kan være lurt å gå til, og jeg har kjøpt rosa-sløyfe-refleks på et apotek i høst - tror det var Apotek1-kjeden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Bokhandlere, sportsbutikker og kanskje også lekebutikker kan være lurt å gå til, og jeg har kjøpt rosa-sløyfe-refleks på et apotek i høst - tror det var Apotek1-kjeden. ''eg har kjøpt rosa-sløyfe-refleks på et apotek i høst'' Må løpe og kjøpe til guttene mine - tror du ikke de blir glade? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 ''eg har kjøpt rosa-sløyfe-refleks på et apotek i høst'' Må løpe og kjøpe til guttene mine - tror du ikke de blir glade? *he he* Jeg vurderte faktisk å ta med et tillegg "hvis du har jenter"...;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Bokhandlere, sportsbutikker og kanskje også lekebutikker kan være lurt å gå til, og jeg har kjøpt rosa-sløyfe-refleks på et apotek i høst - tror det var Apotek1-kjeden. Takk for tips, husker at jeg har sett reflekser på apoteket ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Takk for tips, husker at jeg har sett reflekser på apoteket ja. Og et tilleggstips kan være å kjøpe større og bedre sikkerhetsnåler! De sikkerhetsnålene som følger med refleksbrikkene er for små og puslete og går lett i stykker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Og et tilleggstips kan være å kjøpe større og bedre sikkerhetsnåler! De sikkerhetsnålene som følger med refleksbrikkene er for små og puslete og går lett i stykker. "Og et tilleggstips kan være å kjøpe større og bedre sikkerhetsnåler! De sikkerhetsnålene som følger med refleksbrikkene er for små og puslete og går lett i stykker." Takk for tipset, dette har du helt rett i. De minste sikkerhetsnålene som følger med er så "veike" og myke, tåler ingenting. Det er ikke få reflekser som bare har falt av lomma til ungene nå i vinter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.