Gjest bipolar tjo og hei Skrevet 18. januar 2011 Skrevet 18. januar 2011 Når jeg begynte med Seroquel sa psykologen, psykiateren eller hva hun nå kalte seg at jeg kunne bruke dette medikamentet en periode og deretter slutte. Medisinen hadde visstnok effekt i lang tid etter at man sluttet å ta den. Det var dette jeg hadde i tankene da jeg prøvde å kutte ut i sommer. Den første natten gikk greit, men jeg sov lite. Andre dag var super. Jeg våknet tildlig og var klar til dyst. Andre natten sov jeg lite og påfølgende dag gikk jeg rett i taket. Snakk om langtidseffekt! Var dette noen hun sa bare fordi jeg i utgangspunktet var oppe og nektet å ta disse medisinene? 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 18. januar 2011 Skrevet 18. januar 2011 ''Medisinen hadde visstnok effekt i lang tid etter at man sluttet å ta den. '' Det stemmer ihvertfall ikke, effekten er ute om morningen hvis du tar den om kvelden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.