Gjest wook Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Er en kvinne på snart 50 som sliter med lav selvfølelse og konsentrasjonsvansker. Jobber i 60% stilling i en kunnskapsbedrift. Jeg har 40% midlertidig uførestønad fra SPK og AAP fra NAV på grunn av fysisk/psykisk sykdom. På mitt arbeidsfelt er vi to personer, en fagananvarlig og meg, noe som kan være trøbblete med hensyn til personkjemi og arbeidsoppgaver. Jeg vil veldig gjerne gjøre en god jobb og anstrenger meg såpass mye for det at det slår negativt ut. Jo mer jeg er obs på å få alt korrekt, jo mer feil gjør jeg. Det er ikke de helt store tingene, helst slike ting som å glemme stor bokstav etter et punktum, glemme en bindestrek når jeg skriver eller glemmer å sette på en kode. Dette irriterer min fagansvarlige kollega så til de grader at hun nesten klikker. Selvfølgelig skjønner jeg at hun blir oppgitt over at jeg gjør slike småfeil veldig ofte, men det er måten hun gir tilbakemelding på som skaper ennå mer usikkerhet hos meg og gir meg en følese av å gjøre en dårlig jobb. Jeg har regelmessige samtaler emd HR sjefen om bl.a dette, men det er ike så mye hjelp å hente der, han går som katten rundt den varme grøten når det gjelder å ta tak i problemer Trang økonomi, kravstore tenåringer og et haltende ekteskap bidrar ikke akkurat til at situasjonen bli bedre. Er deprimert og lei og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg velger å ikke underskrive med mitt faste nick for ikke utlevere meg selv for my. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.