Gjest 2011 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 I år får vi 4 usedvanlige datoer... 1/1/11, 11/1/11, 1/11/11, 11/11/11. Noe annet usedvanlig: Ta de siste 2 tall i ditt fødselsår og pluss med alder du blir i år og hvilket tall får du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 ''Ta de siste 2 tall i ditt fødselsår og pluss med alder du blir i år og hvilket tall får du?'' ...eh... Ta 5 og 6 og legg dem sammen. Hvilket tall får du? Magisk, ikke sant? :hostekule: Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2011 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 ''Ta de siste 2 tall i ditt fødselsår og pluss med alder du blir i år og hvilket tall får du?'' ...eh... Ta 5 og 6 og legg dem sammen. Hvilket tall får du? Magisk, ikke sant? :hostekule: Med vennlig hilsen Hvorfor er du så gretten bestandig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hvorfor er du så gretten bestandig? Jeg smiler stort sett hele 2011! :-) Poenget er at det er åpenbart at hvis du "Ta de siste 2 tall i ditt fødselsår og pluss med alder du blir i år og hvilket tall får du?" så kommer du til det året det er nå. Det er da ikke noe å lage et "mysterium" av. Prøv det for 2015. For 2019. Osv. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2011 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg smiler stort sett hele 2011! :-) Poenget er at det er åpenbart at hvis du "Ta de siste 2 tall i ditt fødselsår og pluss med alder du blir i år og hvilket tall får du?" så kommer du til det året det er nå. Det er da ikke noe å lage et "mysterium" av. Prøv det for 2015. For 2019. Osv. Med vennlig hilsen Det du forteller vet jeg, men du får ikke så mange like tall de andre årene. Stor sett er du spydig. Du er her for å slenge dritt, så kom ikke her og si at du er en som smiler. Jeg tror neppe du har evne til å smile. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Det du forteller vet jeg, men du får ikke så mange like tall de andre årene. Stor sett er du spydig. Du er her for å slenge dritt, så kom ikke her og si at du er en som smiler. Jeg tror neppe du har evne til å smile. '' Stor sett er du spydig. Du er her for å slenge dritt, så kom ikke her og si at du er en som smiler. Jeg tror neppe du har evne til å smile.'' Kan du ikke vente med å skrive til du er ferdig med å sette frokosten i halsen? :smiler: Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2011 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 '' Stor sett er du spydig. Du er her for å slenge dritt, så kom ikke her og si at du er en som smiler. Jeg tror neppe du har evne til å smile.'' Kan du ikke vente med å skrive til du er ferdig med å sette frokosten i halsen? :smiler: Med vennlig hilsen Jeg har vært på jobb i snart 2 timer og jeg spiser ikke frokost. Jeg skjønner at du har litt problemer med å ta til deg det folk sier, men det er mange som ser at du hopper inn i tråder stort sett bare for å kritisere. Du er aldri blid og når du prøver ser det bare kunstig ut dessverre. Tror ikke det ligger til din personlighet å være. Du ser bare etter ting du kan angripe. En dårlig egenskap. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg har vært på jobb i snart 2 timer og jeg spiser ikke frokost. Jeg skjønner at du har litt problemer med å ta til deg det folk sier, men det er mange som ser at du hopper inn i tråder stort sett bare for å kritisere. Du er aldri blid og når du prøver ser det bare kunstig ut dessverre. Tror ikke det ligger til din personlighet å være. Du ser bare etter ting du kan angripe. En dårlig egenskap. Jeg anbefaler deg å spise frokost! :-) :fremdeles smilende: Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest matte-allergiker. Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 ''Ta de siste 2 tall i ditt fødselsår og pluss med alder du blir i år og hvilket tall får du?'' ...eh... Ta 5 og 6 og legg dem sammen. Hvilket tall får du? Magisk, ikke sant? :hostekule: Med vennlig hilsen Enig med deg jeg, Sør. Denne går som en farsott på Facebook og overalt og er ikke så oppsiktsvekkende egentlig. Mener selv jeg, som karaktiserer meg selv som 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hva er poenget ditt? Dette er jo helt meningsløst. Og jadda, jeg er sur og kritiserende jeg også *stort smil* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vivd Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Spooooooky..... *går og tar seg en bolle* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hehe, litt artig det der! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ahmed Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg anbefaler deg å spise frokost! :-) :fremdeles smilende: Med vennlig hilsen Ta deg en bolle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Enig med deg jeg, Sør. Denne går som en farsott på Facebook og overalt og er ikke så oppsiktsvekkende egentlig. Mener selv jeg, som karaktiserer meg selv som Ja, det er jo barneskole-matematikk! Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 ''Noe annet usedvanlig: Ta de siste 2 tall i ditt fødselsår og pluss med alder du blir i år og hvilket tall får du?'' Ja, det var jammen spesielt :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 ''Noe annet usedvanlig: Ta de siste 2 tall i ditt fødselsår og pluss med alder du blir i år og hvilket tall får du?'' Ja, det var jammen spesielt :-) Verdens undergang, spør du meg;)))) Fikk 111, det kan umulig være bra:( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Verdens undergang, spør du meg;)))) Fikk 111, det kan umulig være bra:( Jasså? Ble du født på keiser Neros tid? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jasså? Ble du født på keiser Neros tid? ;-) Aner ikke jeg...! Hva ble ditt tall? Og så på Neros tid, den verste tida på jorda...! Muligens derfor jeg er littegrann spesiell;)))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Aner ikke jeg...! Hva ble ditt tall? Og så på Neros tid, den verste tida på jorda...! Muligens derfor jeg er littegrann spesiell;)))) Jeg får jo det samme tallet, ettersom det sto "ta de to siste sifrene". ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg får jo det samme tallet, ettersom det sto "ta de to siste sifrene". ;-) Så du er litt Nero du også, he, he! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.