Gjest bipolar tjo og hei Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Ingen tvil om at jeg ikke er helt på nett om dagen, men nå begynner jeg å lure på om det feiler meg noe annet. Har vært sykemeldt en uke og det har vært litt opp og ned. Føler meg egentlig ikke så ille, men nå går det liksom ikke ann å holde kroppen i ro. Hvis jeg står stille begynner bena mine å rykke og riste. Føler meg også helt hul innvendig - akkurat som om jeg ikke har fått mat på veldig lenge. Matlysten er ikke helt på topp, men jeg spiser til faste tider enten jeg har lyst på mat eller ikke. Skjelver altså ikke pga lavt blodsukker. Kan dette være psykisk eller er det noe annet som feiler meg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svarttrost Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Du går ikke på Abilify vel? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bipolar tjo og hei Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Du går ikke på Abilify vel? Nei, jeg går ikke på noe annet enn jeg har gjort i flere år. Lamictal og Seroquel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.