Gå til innhold

Sexfrekvens


Gjest Mye_vil_ha_mer

Anbefalte innlegg

Gjest Mye_vil_ha_mer

Heisann

Jeg vil gjerne dele noe med dere, gjerne få høre andre synspunkter på :

Jeg anser meg selv for å være ei varmblodig jente (33 år). Hyppig sex med fast partner er deilig. Nå har det seg slik at jeg ikke ser min partner så ofte (jobb etc.).

jeg har det sånn at om det har gått lang tid mellom det sexuelle samværet, da kjenner jeg meg ikke så kåt, dvs. når vi er sammen er det full tenning, men ellers når han ikke er der, går det greitt, har redusert på min onani også.

Vi var sammen hele helgen, hadde masse deilig sex, men idag mandag, er jeg kåtere enn noen sinne. Orgasmene og det deilige sitter fortsatt i kroppen og jeg føler at jeg ble vekket på noe vis.

Er det normalt å ha det sånn? Det banker mellom beina, selv om jeg ble tilfredsstilt etter alle kunstens regler i helgen. Jeg vet det er noen dager til vi ser hverandre igjen, men akkurat idag skulle ha vært her "sukk"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Normalt- og logisk.

Menn må spre genene sine, så de blir mer kåte av ikke å få.. øh.. gjort nettopp det.

Vi trenger ikke det, vi får oss uansett (fordi menn MÅ spre genene sine). Så når vi ikke har muligheten for sex skrur vi av kroppen på det området- og når vi har muligheten skrur vi det på igjen.

Og siden vi også må få spredd genene våre vil vi heller, genetisk sett, ha hyppig sex når vi har tilgang til det- spesielt rundt eggløsningen (for mange) eller når vi er i fast forhold. Vi vil nemlig ikke bare spre gener med hvem som helst, for det er omtrent like viktig for oss å ha en partner som kan delta i ansvaret. Vi er mer logiske enn menn på det området, kan man si ;o)

Sånn veldig generelt og utrolig lite menneskelig sett.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt- og logisk.

Menn må spre genene sine, så de blir mer kåte av ikke å få.. øh.. gjort nettopp det.

Vi trenger ikke det, vi får oss uansett (fordi menn MÅ spre genene sine). Så når vi ikke har muligheten for sex skrur vi av kroppen på det området- og når vi har muligheten skrur vi det på igjen.

Og siden vi også må få spredd genene våre vil vi heller, genetisk sett, ha hyppig sex når vi har tilgang til det- spesielt rundt eggløsningen (for mange) eller når vi er i fast forhold. Vi vil nemlig ikke bare spre gener med hvem som helst, for det er omtrent like viktig for oss å ha en partner som kan delta i ansvaret. Vi er mer logiske enn menn på det området, kan man si ;o)

Sånn veldig generelt og utrolig lite menneskelig sett.. :o)

Skru av????

Den metoden der skulle jeg gjerne kunnet! Jeg tror jeg ligner mer en mann på det området der, da. Jo mer jeg får, jo mindre tenker jeg på sex. Får vel det jeg har behov for, tenker jeg! Men uten partner, dærsken, da tenker jeg ikke på stort annet. Kroppen har bortimot "full tenning" hele tiden, jo!

Så har vel hverken jeg eller noen av mine venninner ansett meg for å være ' helt normal ', sånn å forstå at jeg har et noe større sexbehov enn dem. Jeg er helt neanderthaler på det området.

Og etter en heftig helg... jeg har stor medfølelse med deg der, Mye_vil_ha_mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skru av????

Den metoden der skulle jeg gjerne kunnet! Jeg tror jeg ligner mer en mann på det området der, da. Jo mer jeg får, jo mindre tenker jeg på sex. Får vel det jeg har behov for, tenker jeg! Men uten partner, dærsken, da tenker jeg ikke på stort annet. Kroppen har bortimot "full tenning" hele tiden, jo!

Så har vel hverken jeg eller noen av mine venninner ansett meg for å være ' helt normal ', sånn å forstå at jeg har et noe større sexbehov enn dem. Jeg er helt neanderthaler på det området.

Og etter en heftig helg... jeg har stor medfølelse med deg der, Mye_vil_ha_mer!

"Skru av????

Den metoden der skulle jeg gjerne kunnet! "

Hehe- jeg også. Men det er jo ikke akkurat en bryter som slåes av og på, mer en prosess.

Og har jo merket selv, at når jeg har vært uten i noen måneder- så begynner hele greia (høhø) å bli lite viktig for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Normal jente

Leste et sted at når menn må gå lenge uten sex, blir de kåtere, mens kvinner opplever det motsatte. Stemmer noenlunde for min del.

Den gangen jeg "led av" avstandsforhold, hadde jeg det akkurat sånn som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Du viser en normal frodighet. At du kjenner at det banker mellom bena viser bareat du er varmblodig, at når du først blir vekket seksuelt er det nesten ikke grenser for dine behov, din livsglede. Fortsett med det. Du er sunn, frisk og tydeligvis i bra form.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Grünfeld

lege/psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...