Gjest wellbutrin Skrevet 20. januar 2011 Skrevet 20. januar 2011 Går det greit om jeg bruker tre phenergan om kvelden til å sove på sammen med 150 mg wellbutrin? (krampe) Har aldri hatt krampe tidligere. Er menstruasjonsforstyrrelser vanlig når man har begynt på wellbutrin? Mensen kom, men så stoppet blødningen etter noen timer. Har aldri opplevd liknende. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. januar 2011 Skrevet 20. januar 2011 Kombinasjonen går greit. Mensforstyrrelsen er ikke omtalt som kjent bivirkning. 0 Siter
Gjest wellbutrin Skrevet 20. januar 2011 Skrevet 20. januar 2011 Kombinasjonen går greit. Mensforstyrrelsen er ikke omtalt som kjent bivirkning. Hmmm. Jeg antar at det ikke er noe foruroligende eller tegn på noe farlig? Det er nok en bivirkning, for dette har jeg ikke opplevd før i mitt ganske lange liv. Og wellbutrinen er det eneste nye innslaget i livet mitt. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. januar 2011 Skrevet 20. januar 2011 Hmmm. Jeg antar at det ikke er noe foruroligende eller tegn på noe farlig? Det er nok en bivirkning, for dette har jeg ikke opplevd før i mitt ganske lange liv. Og wellbutrinen er det eneste nye innslaget i livet mitt. Jeg er ingen gynekolog, men lærte at mensforstyrrelser "teller" først når det skjer 2 eller 3 ggr på rad. "Alle" kvinner opplever enkeltstående slike episoder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.