Gjest gomle Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg lurer på å klippe håret litt skulderlangt, og det blir vel da litt sånn bob-aktig. Jeg har mørk blondt hår med lyse striper, grei tykkelse, ørlitegrann fall og litt pannelugg. Når jeg ser "stjerner" på bilder med lang bob, så ser det kjempestilig ut, men så ser jeg også mange vanlige damer på butikken osv (gjerne litt godt voksne) der igrunnen samme frisyre ser helt døll ut. Hva er hemmeligheten med å få en slik frisyre til å se hot ut, og ikke helt "husmor"? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest selvklippern Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg ble klippet hos frisøren en gang til sånn skulderlang bob med lugg, men det ble boring.. men så klippet jeg meg selv faktisk en gang (mye arbeid hehe) men litt kortere til hakenivå, og det ble faktisk kjempestilig, ble mer volum osv... har luggen delvis til siden og eksperimenterer litt med looken, har i ekstra skum osv... Ikke alle kler bob, den må klippet litt så den passer din ansiktsfasong. Har du veldig rundt ansikt tror jeg ikke bob vil kle deg, da blir du liksom en ball. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg synes slik klipp er flott, men på de fleste krever det mye stell for ikke å se kjedelig ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gomle Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg synes slik klipp er flott, men på de fleste krever det mye stell for ikke å se kjedelig ut. Hva slags stell? Rettetang? Hvordan steller man det for at det ikke skal bli kjedelig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hva slags stell? Rettetang? Hvordan steller man det for at det ikke skal bli kjedelig? Jeg er ikke frisør, så andre må nok rådgi i detalj . Men antar man i det minste bør føne det i form. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hva slags stell? Rettetang? Hvordan steller man det for at det ikke skal bli kjedelig? Rettetang, stæsj og føn- 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gomle Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg ble klippet hos frisøren en gang til sånn skulderlang bob med lugg, men det ble boring.. men så klippet jeg meg selv faktisk en gang (mye arbeid hehe) men litt kortere til hakenivå, og det ble faktisk kjempestilig, ble mer volum osv... har luggen delvis til siden og eksperimenterer litt med looken, har i ekstra skum osv... Ikke alle kler bob, den må klippet litt så den passer din ansiktsfasong. Har du veldig rundt ansikt tror jeg ikke bob vil kle deg, da blir du liksom en ball. Jeg tror ikke jeg skal ta fatt på noe på egenhånd, hehe :-) Jeg har ikke rundt ansikt, snarere smalt. Jeg vet fra før at jeg ikke kler å ha håret så kort som kjevehøyde, så det må bli til skuldrene. Men jeg vil ikke se ut som Anniken Huitfeldt heller.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg tror ikke jeg skal ta fatt på noe på egenhånd, hehe :-) Jeg har ikke rundt ansikt, snarere smalt. Jeg vet fra før at jeg ikke kler å ha håret så kort som kjevehøyde, så det må bli til skuldrene. Men jeg vil ikke se ut som Anniken Huitfeldt heller.. Jeg tenker at bob kan være kult hvis det er litt ekstra langt fremme f.eks. Litt dristig liksom . http://ulrikkelunds.blogg.no/images/271522-3-1244235388694-n500.jpg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg tenker at bob kan være kult hvis det er litt ekstra langt fremme f.eks. Litt dristig liksom . http://ulrikkelunds.blogg.no/images/271522-3-1244235388694-n500.jpg En sånn frisyre krever at håret ikke har et snev av fall eller krøll. Evt. at han digger rettetang. *hehe* Ikke noe for meg i alle fall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Man må ha et over snittet pent ansikt, samt ha helt glatt og velstelt hår.... tenker jeg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.