Leibniz Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg skrev for en tid tilbake om jeg kunne bruke valium i stede for sobril( NHD har ofte anbefalt bytt til sobril start 3 x 15 mg), noe han svarte bekreftende på. Jeg begynte altså med 3 x 5 mg Valium daglig for å trappe ned etter å ha brukt 2 mg Rivotril og 1 mg Flunipam daglig i flere år. Jeg må si det har gått forholdsvis bra. Det eneste er at jeg har følt meg trøtt den siste tiden og har hatt en stresset mage. Det er sikkert lurest å nedtrappe sammen med lege, Men for den som synes det er litt skummelt å skulle ta farvel med tablettene, kan det kanskje føles/tryggere når man bestemmer selv. Ikke bråseponer, det er min anbefaling. Det har jeg gjort før og da er sjansen for å lykkes liten, samt at det er ekstremt ubehagelig. Les deg opp og legg en plan. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nerda Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg håper det ordner seg for deg! Det er mye fornuftig i det du skriver. Ikke det at jeg har vært i den situasjonen, men du viser at det går an og gir noen råd til andre. Personlig ville jeg anbefale å ha kontakt med en lege når man trapper ned medikamenter - særlig de man kan få abstinenser av å trappe ned for fort. Fortsatt lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.