Gjest tjukkebollafeiten? Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg driver kartlegging av spiseproblemene mine, og akkurat nå synes jeg det ligner veldig på en ocd. Er det et kjent fenomen, eller er jeg helt på jordet her? Må kjøpe og stappe innpå noe usunt hver gang jeg har sjansen (i nærheten av butikk, ser noe i skapet hos venner e.l. Kan til og med vurdere noe på gata/i bosset). Først kommer rushet om at jeg MÅ, så følelsen av total katastrofe om jeg ikke gjør det, så den automatiserte handlingen/spisingen. Om noen ser meg føler jeg ekstrem skam. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serenity777 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Først kommer rushet om at jeg MÅ, så følelsen av total katastrofe om jeg ikke gjør Det er jo slik det funker i OCD 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dory Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg synes spiseproblem ligner veldig på OCD. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.