Per Pleks Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg har skrevet ned hva jeg oppfatter som hovedproblemet mitt og hva jeg ønsker å jobbe med i terapien. Jeg føler dette uttrykker mer, og går mer til kjernen, enn jeg har vært i stand til å formidle etter to timer. Men er usikker på om jeg skal ta dette med til behandler. Er det et poeng at slike ting skal sies muntlig og der og da? Det dreier seg om psykodynamisk terapi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tristana Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Syns det hørtes ut som en veldig god idé jeg. Det er mange som syns det er lettere å utrykke seg skriftelig. Det blir jo også midre rotete når det er skriftelig, enn hva det ofte kan bli når man snakker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gåten Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Det er bare positivt :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Uanhengig av type terapi er pasientens klare vurdering viktig og bør komme frem til behandleren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zyprexus Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Da jeg skrev noe til psykologen ville han at jeg skulle lese det opp selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.