Gå til innhold

hidi, the scorpion!

hidi, the scorpion

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion

Ønsker dere en god natt og en herlig morning;)

Har lyttet til masse musikk i natt, så selv om jeg er trett, så er formen god!

Vet at mange av dere sliter, aner ikke hva jeg skal si til dere! Ønsker dere en god dag ihvertfall;)

Har en god merker jeg, og da vil jeg gjerne dele den med dere her på DOL;)

Takk til dere alle, for hva dere har betydd for meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har det blitt morgen, og jeg vil bare si at det var veldig koselig å lese dette innlegget.

Håper du har sovet godt i natt, og at dagen i dag også blir fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint :-)

Håper du fikk nok søvn. Her snør det, tredje dagen med migrene igjen, men virker som relpaxen virker litt. Har kalde omslag i panna, det kan anbefales for hodepine. Blir mr på meg snart, kan ikke være normalt å ha så mye migrene. Syns dette året har begynt tungt, venter på lysere tider :)

Ha en god ettermiddag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en hyggelig og omtenksom melding, hidi :-)

Slike gode dager må man bare nyte, håper det fortsetter! Hvordan går det forresten etter uhellet? Har du vært hos legen?

Tenker på deg, vettu - kos deg masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Så fint :-)

Håper du fikk nok søvn. Her snør det, tredje dagen med migrene igjen, men virker som relpaxen virker litt. Har kalde omslag i panna, det kan anbefales for hodepine. Blir mr på meg snart, kan ikke være normalt å ha så mye migrene. Syns dette året har begynt tungt, venter på lysere tider :)

Ha en god ettermiddag ;)

Migrene er en fryktelig lidelse...:(

Har selv aldri hatt det, men har en i familien som er plaget.

Håper dag din blir bedre, Gåten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Det var en hyggelig og omtenksom melding, hidi :-)

Slike gode dager må man bare nyte, håper det fortsetter! Hvordan går det forresten etter uhellet? Har du vært hos legen?

Tenker på deg, vettu - kos deg masse :)

Tusen takk, Angustia;) Var hos legen og blir sendt videre til øre/nese/hals-spesialist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Angustia;) Var hos legen og blir sendt videre til øre/nese/hals-spesialist!

Så bra, hold oss oppdatert, da!

Har følt dette på kroppen, og det er både skremmende og mildt sagt ubehagelig. I mitt tilfelle bedra det seg gradvis i løpet av noen uker (maks to mnd, tror jeg), håper det gjelder for deg også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Migrene er en fryktelig lidelse...:(

Har selv aldri hatt det, men har en i familien som er plaget.

Håper dag din blir bedre, Gåten;)

Takk :)

Klarte å kose meg utpå kvelden, såg på tv. Bare det holder seg borte nå, så blir det ut å gå tur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...