cathlin Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Er visst ganske opptatt av mat for tida ser jeg. Men dere. Jeg har lyst til å bake noe hvetebakst. Hva er godt? Jeg kan bake boller og kanelboller, er det noe litt mer spennende jeg kan bake`? Eller kan disse fikses opp litt mer`? Jeg er gira på noe god hvetebakst. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winda Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg fikk et syn her :-). Du skal bake horn med en sjokoladebit inni. Kjempegodt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Skolebrød! http://www.brodogkorn.no/oppskrifter/klassiske-skolebrod/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sara Bernard Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Klippekrans! Men det er jo egentlig en diger kanelsnurr, da. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dory Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Kanelsnurrer:) Så tar du melis på..Nam! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sara Bernard Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Dette her er jo bare nydelig - men går vel mer under kategori kake/dessert enn bakst. Uansett: http://www.tine.no/oppskrifter/dessert/dessertkaker/8639.cms?sjokoladefondant 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg fikk et syn her :-). Du skal bake horn med en sjokoladebit inni. Kjempegodt Ok. Da så. Jepp, jeg skal bake noe helt superfantastisk bra. Tror jeg bare kjøper ingredienser for en klassisk hvetedeig også putter jeg inni det som faller meg inn. Dette blir bra!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 ''Jeg er gira på noe god hvetebakst.'' Cathlin, jeg har en mistanke om at jeg har fått sparken som superego, men prøver meg uansett: Altså, du skal leve for kr 1.000 i februar. Gjærbaksten bør da bestå av noe godt brød / rundstykker / baguetter e.l. (gjerne tilsatt urter og fyll) som du etterpå kan fryse ned restene av. Det var kveldens moralpreken, håper du har kosa deg med UFORNUFTIG gjærbakst likevel ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 ''Jeg er gira på noe god hvetebakst.'' Cathlin, jeg har en mistanke om at jeg har fått sparken som superego, men prøver meg uansett: Altså, du skal leve for kr 1.000 i februar. Gjærbaksten bør da bestå av noe godt brød / rundstykker / baguetter e.l. (gjerne tilsatt urter og fyll) som du etterpå kan fryse ned restene av. Det var kveldens moralpreken, håper du har kosa deg med UFORNUFTIG gjærbakst likevel ;-) Det er Noen som tror at jeg ikke klarer å leve på bare tusen kroner i februar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Det er Noen som tror at jeg ikke klarer å leve på bare tusen kroner i februar. ''Det er Noen som tror at jeg ikke klarer å leve på bare tusen kroner i februar.'' Hva - er frosken på banen igjen? Men alvorlig talt tror jeg det lar seg gjøre med god planlegging (røyken trenger jeg vel ikke nevne i denne sammenheng - erfaringsmessig veit jeg at den trekker en forsmedelig stor del av budsjettet..) Ønsker deg deg lykke til, hold oss oppdatert og prøv å unne deg litt kos innimellom, hvetebakst eller ikke :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.