Svimern Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 Hei, En av våre ansatte lyver konstant. Han kan i løpet av fem minutter lyge om alt fra at han har kjøpt ny bil, at han har vært gjennom en større operasjon til at han utdanner seg ved siden jobben etc. Historiene er alltid ekstreme og lett og gjennomskue. Om du presser han i et vjørne fortsetter han å lyve. Hva feiler en slik person og hvorfor gjør han dette? Hva er beste måte å agere på som arbeidsgiver/kollega? 0 Siter
serenity777 Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 Noen lyver fordi de har dårlig selvtillit, noen lyver for å gjøre seg intressante, og noen lyver fordi de ikke har skruppler. 0 Siter
Gjest Bob Saget Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 Vi har også en mytoman på jobben. Lite å gjøre noe med, men det går an å snu det til noe humoristisk. Ha ei kladdebok liggende som dere skriver alle tullehistoriene i, og bruk som underholdning dere andre i mellom. 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 Sånt er helt grusomt. Kjente ei som løy om de verste ting. Kom hjem med reine klær og ikke et hårstrå på skrå og påstod hun var blitt voldtatt av 10 pakistanere. Hvordan er det mulig å lyve om slike ting som garantert ikke er sant og samtidig fortelle forskjellig historie til forskjellige mennesker som kjenner hverandre. Jeg trenger vel ikke si at jeg ikke kjenner henne noe mer... 0 Siter
Gjest Libera Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 Det er en av symptomene for anti-sosial personlighetsforstyrrelse. 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Når det er så ekstremt er det kanskje en lystløgner ? Det blir sikkert en vane, og det må jo gi personen noe. Kjenner til flere... Noe jeg ikke trodde før var at stort sett alle lyger, de lyger om småting konstandt. Syns det er like ille. 0 Siter
Svimern Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Skrevet 2. februar 2011 Det er en av symptomene for anti-sosial personlighetsforstyrrelse. Er antisosial pf noe som kan behandles? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.