Gjest SMIRnøff Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Når jeg møter utfordringer begynner jeg å tvile sånn på meg selv. Jeg vil gjerne mestre noe 100%, men så god er jeg ikke. Jeg lurer på hva jeg kan gjøre for å bli bedre til å ikke tvile på meg selv, og ville gi opp. Kan min psykiater hjelpe meg med dette? 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Hvorfor spør du ikke psykiateren din om det? 0 Siter
Gjest chikka Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Min erfaring på området er at de kan hjelpe én å se ting i et annet perspektiv, sortere litt viktigheten av ting eller ikke viktighet. Jobben, om man ønsker endringer må man gjøre selv. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Hvorfor spør du ikke psykiateren din om det? Jeg er også ganske utolmodig, det henger kanskje litt sammen med nevnte problemstilling! :-P 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Jeg er også ganske utolmodig, det henger kanskje litt sammen med nevnte problemstilling! :-P Jepp Jeg skjønner problemet veldig godt, men det er vel verdt å lære seg og "holde" på en problemstilling til det passer å finne en løsning. 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Tvile på seg selv, gjør ikke alle det? Hvem mestrer noe 100 %? 0 Siter
Gjest herr perfekt Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Tvile på seg selv, gjør ikke alle det? Hvem mestrer noe 100 %? nhd 0 Siter
Giffordsen Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Just do it. Uten frykt vil det ikke være noe mot. Når en opplever at en mestrer ting så gjør det at en etterhvert føler seg tryggere. 0 Siter
serenity777 Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Du må se det slik, att dersom du fullfører utdannelsen din, så har du noe å falle tilbake på. Ikke la deg gli ut i schizotåka. 0 Siter
Gjest Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 IKKE tvil på deg selv SMIRnøff. Se heller på alle de såkalte "kjente" menneskene i dette landet... og hvordan de står på sin høye hest... uansett hvor dumme de er ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.