Gjest Zyprexus Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Hei! Har brukt Pinex (Ikke Forte) nesten hver dag i snart 2 måneder pga. vondt i tennene. Er det farlig å bruke det over så lang tid? Hvor går grensen? Bruker 10 mg maks pr. dag. (Ja, har vært hos tannlegen men han fant ikke ut noe. Skal til legen om ca. 1 uke) 0 Siter
Gjest Zyprexus Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Mente så klart 1000 mg (2 x 500 mg) pr. dag, ikke 10 mg. 0 Siter
lealaus Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Hmm. Rart at ikke tannlegen vet noe om det, hvis det er han som har skrevet det ut. Jeg ville først hørt på apoteket, og hvis ikke de har noe svar, ville jeg ringt legen og bare spurt et enkelt spørsmål. Men jeg vil tro at du kan få god hjelp på apoteket. Lykke til! http://felleskatalogen.no/pasientutgave/ 0 Siter
Gjest Zyprexus Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Hmm. Rart at ikke tannlegen vet noe om det, hvis det er han som har skrevet det ut. Jeg ville først hørt på apoteket, og hvis ikke de har noe svar, ville jeg ringt legen og bare spurt et enkelt spørsmål. Men jeg vil tro at du kan få god hjelp på apoteket. Lykke til! http://felleskatalogen.no/pasientutgave/ Takk for svar. Spurte her fordi jeg tenkte kanskje noen her viste noe om hvor lenge det er trygt. Er ikke tannlegen som har skrevet det ut, er jo reseptfritt så jeg kjøper jo selv. 0 Siter
serenity777 Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Hvis du ikke har astma eller magesår, så er jo Ibux ca 100 ganger mere effektivt på tannpine da. Bare ett lite ps. 0 Siter
Gjest Zyprexus Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Hvis du ikke har astma eller magesår, så er jo Ibux ca 100 ganger mere effektivt på tannpine da. Bare ett lite ps. Ibux gir meg mye mer bivirkninger enn Pinex. Pinex får jeg ingen bivirkninger av, og det fungerer fint på meg, smertene blir helt borte. 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Jeg har brukt høyere daglige doser med paracetamol (virkestoffet i Pinex) preparater i årevis uten å merke noen bivirkninger. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. februar 2011 Skrevet 3. februar 2011 Mente så klart 1000 mg (2 x 500 mg) pr. dag, ikke 10 mg. 1000 mg per dag er helt ufarlig. 0 Siter
Gjest Zyprexus Skrevet 3. februar 2011 Skrevet 3. februar 2011 1000 mg per dag er helt ufarlig. Selv om det går i mange måneder? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. februar 2011 Skrevet 3. februar 2011 Selv om det går i mange måneder? Selv da :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.