Gjest onecall Skrevet 3. februar 2011 Skrevet 3. februar 2011 Vil 30 mg sarotex kunne hjelpe på en depresjon og evt gi mere overskudd/energi? Spør for en person som sliter veldig mye med dette. Fikk medisinen egentlig pga stress, hodepine og muskelsmerter og bedre søvn. Jeg mener kanskje det ligger noe annet under her også siden det "går" mange depresjoner og bipolaritet i familien. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. februar 2011 Skrevet 3. februar 2011 I de aller fleste tilfeller vil dette være alt fo rlav dose. 75-150 mg er vanlig antidepressiv dose. 0 Siter
Gjest onecall Skrevet 3. februar 2011 Skrevet 3. februar 2011 I de aller fleste tilfeller vil dette være alt fo rlav dose. 75-150 mg er vanlig antidepressiv dose. Javel. Jeg tenker at den uansett vil hjelpe litt på "tilstanden" siden hodepine og søvn er store problemer. Takk for svar. 0 Siter
Gjest Merlen Skrevet 3. februar 2011 Skrevet 3. februar 2011 Det eneste jeg vet er at Sarotex er livsfarlig om en tar for mye, selv i små doser. Bør derfor ikke gis til personer som er (potensielt) suicidale. Noe fastlegen min vissnok ikke visste. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.