Gjest Helterihvitt Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Synes du det er et alvorlig overgrep at en er blitt tvunget til å suge en autoritetsperson på jobben, på jobben ? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Blir litt overrasket over spørsmålet. Kan noen synes noe annet enn at dette er et ekstremt alvorlig overgrep? 0 Siter
Gjest Helterihvitt Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Blir litt overrasket over spørsmålet. Kan noen synes noe annet enn at dette er et ekstremt alvorlig overgrep? Staff kanskje ?? Bare greitt å vite hvordan du reagerer på det, siden jeg har intensjoner om å ta bladet fra munnen snart. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 8. februar 2011 Skrevet 8. februar 2011 Staff kanskje ?? Bare greitt å vite hvordan du reagerer på det, siden jeg har intensjoner om å ta bladet fra munnen snart. Gjør det!! Drit i Staff-tankegang og hør på NHD. At noen kan gjøre noe sånt - det er jo helt grusomt og burde vært anmeldt. Her er det ikke tvil hos meg. Dette ER grovt!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.