Gjest Avskum_neitakk Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 I en tidligere tråd (høyt oppe..) ble det påstått av mennesker med diagnosen eupf blir stigmatisert og behandlet som avskum i psykiatrien. NHD - hvordan ser du på dette? 0 Siter
frosken Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Jeg har ikke sett noen påstå at Eupf=avskum. Derimot har det vært påpekt at enkelte diagnoser _kan_ virke mer stigmatiserende enn andre. 0 Siter
Gjest Avskum_neitakk Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Jeg har ikke sett noen påstå at Eupf=avskum. Derimot har det vært påpekt at enkelte diagnoser _kan_ virke mer stigmatiserende enn andre. Les i tillegg innleggene til "liten_løve" 0 Siter
Gjest Avskum_neitakk Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Vil presisere - ikke: hvordan ser du på at dette blir påstått, MEN er det slik at denne diagnosen er særlig belastende og stigmatiserende? 0 Siter
frosken Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Les i tillegg innleggene til "liten_løve" Hun påpeker også at _hun_ ikke mener at mennesker med eupf er avskum, men derimot at hun har sett at de behandles på en lite god måte i enkelte sammenhenger. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 De fleste behandlere ser på dette som de mest spennende pasienter å behandle, og det legges ned utrolig mye godt arbeide i å hjelpe dem. 0 Siter
Gjest Avskum_neitakk Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Hun påpeker også at _hun_ ikke mener at mennesker med eupf er avskum, men derimot at hun har sett at de behandles på en lite god måte i enkelte sammenhenger. Ja, og det er akkurat det jeg gjerne vil ha NHD til å kommentere, om det virkelig er slik. jeg er IKKE ute etter å "ta" noen 0 Siter
Gjest Avskum_neitakk Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 De fleste behandlere ser på dette som de mest spennende pasienter å behandle, og det legges ned utrolig mye godt arbeide i å hjelpe dem. Takk. (jobber iherdig med å tro på at du mener det, og ikke bare er ute i trøsteærend) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.