Gjest Pyttan Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Jeg har gått på 150 mg Wellburtin i tre uker. Føler ikke at denne medisinen hjelper noe særlig og tenkte jeg skulle kutte den ut. Hvordan trapper jeg ned etter tre uker? 0 Siter
Gjest winda Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Hvorfor slutter du nå? Det er jo nå framover du vil begynne å kjenne effekt av medisinen? Hos meg tiltar alltid effekten helt til det har gått ca 3 måneder. Jeg ville ha brukt den til det har gått så lang tid var jeg deg. Virker den ikke da, ville jeg ha spurt legen om å få øke dosen. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 1. Det er for tidlig å evaluere effekt. 2. >60% trenger 300 mg for å få ønsket effekt. 0 Siter
Gjest vent nå litt Skrevet 11. februar 2011 Skrevet 11. februar 2011 Ikke gi opp Wellbutrin så tidlig. Selv merket jeg bare litt fjernhet/tilfredshet med "ingenting" de første dagene, deretter ingen subjektivt merkbar bedring. Men sammenligner man mestringsevne, humør, sosial fungering og i det hele tatt alt med før og etter mitt liv på wellbutrin, ja, da ser man stor forskjell. Det har gått litt over ett år. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.