Gjest SMIRnøff Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Har funnet ut at verden egentlig er et trist sted, jeg. Ikke bare for meg og andre som sliter psykisk, men for alle. Gruer meg til foreldrene mine dør. Det blir trist. Dette er et eksempel på hvor trist verden er. Selv skal jeg også dø. Triste greier. Verden forurenses stadig mer og mer, og øknomien blri spådd en dyster fremtid den og. Trist, med andre ord. Det er ingen frelse. 0 Siter
Axcia Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Er det ingen vits i å leve mens man kan? Glede seg over hver dag? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Er det ingen vits i å leve mens man kan? Glede seg over hver dag? Jo, men det er ikke så lett da. Men jeg har i alle fall bestemt meg for å tenke mer på helsa, slik at jeg får best mulig liv. 0 Siter
Axcia Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Jo, men det er ikke så lett da. Men jeg har i alle fall bestemt meg for å tenke mer på helsa, slik at jeg får best mulig liv. Det greier du! :-) Men det er ikke tanken som teller - det er handlingen som teller! Det er viktig. Vet du hva vi har gjort? Kutta ut all brus. Masse penger spart, bare siden nyttår :-) 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Det greier du! :-) Men det er ikke tanken som teller - det er handlingen som teller! Det er viktig. Vet du hva vi har gjort? Kutta ut all brus. Masse penger spart, bare siden nyttår :-) Hehe, jeg hadde sikkert spart en hel tusenlapp hadde jeg kuttet ut all brus etter nyttår... :-) Ja, er handling som teller. Men først må man ha de rette tankene. Jeg var flink på handlerunden i dag, handlet bare sunne ting. Vel, det er jo så mye som er usunt i dag, at det kan vel diskuteres, men brus ble det i alle fall ikke. 0 Siter
100%ull Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 . "Jeg må ha kommet til feil planet...det er så underlig her..." ...ble det sagt en gang... 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 . "Jeg må ha kommet til feil planet...det er så underlig her..." ...ble det sagt en gang... Hehe, ja. Var var Sigurd Obstfelder? 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Hehe, ja. Var var Sigurd Obstfelder? Er det ikke Bjørneboe? Tror jeg... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 La hver enkelt gjøre en vurdering av dette for seg selv. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 La hver enkelt gjøre en vurdering av dette for seg selv. Mener du at jeg er en person som nekter andre å ha sine meninger? Nå jeg ble såret. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 La hver enkelt gjøre en vurdering av dette for seg selv. Hvis noen syns død og fordervelse er til å le og smile av, så vær så god. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Er det ikke Bjørneboe? Tror jeg... Er Obstfelder, men han hadde visst heller Sigbjørn til fornavn. 0 Siter
Gefjon Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Er Obstfelder, men han hadde visst heller Sigbjørn til fornavn. Og så var det på feil klode - 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Er ganske dystert når en ser slik på det,jorden er en vond plass i grunn. Men noen ganger er det godt å leve, er det en bør bygge videre på. Prøve å se positive sider og. Men kan relatere meg til det du skriver nå, håper det snur snart. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Det er farlig og trist å leve. En kan dø av det. Men en kan oppleve ganske mye fint først :-)). 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Jeg synes ikke verden er et trist sted, selv om triste ting skjer. Livet går opp og ned, det er en av de fine tingene ved det. En annen fin ting er at livet ender en gang. 0 Siter
hvorfor skjer dette?? Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Mener du at jeg er en person som nekter andre å ha sine meninger? Nå jeg ble såret. Har han sagt det? All erfaring tilsier vel at man i svar fra NHD ikke trenger å lese mellom linjene ;-) 0 Siter
Olav Femte Skrevet 12. februar 2011 Skrevet 12. februar 2011 Det kan jeg være enig i. Verden går dukken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.