Gå til innhold

Vondt i halsen.


cathlin

Anbefalte innlegg

Jeg fikk i dag, ca kl 17 vondt i halsen når jeg svelger. Det kjennes ut som noe er hovent i halsen.

Har ikke feber.

Er dette starten på et eller annet, forkjølelse? Har ikke tid til å bli syk. Mye som skjer i uka som kommer.

Er det noe jeg kan gjøre for å hindre at det utvikler seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta masse c vitaminer, helst de man kjøper i sverige.. spise appelsiner, appelsinjuice, drikke te, ta curamed eller vekk i morgen....

Jeg har c-vitamin. Kanskje jeg skulle ta 1000 mg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Jeg har c-vitamin. Kanskje jeg skulle ta 1000 mg.

Ja lønner seg å ta 1000 mg. Gjerne et par om dagen helt i starten. Eneste som kan skje er at du kan få litt løs mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja lønner seg å ta 1000 mg. Gjerne et par om dagen helt i starten. Eneste som kan skje er at du kan få litt løs mage.

Jeg har syrenøytrale 200 mgs depottabletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger Vademecum! Bland en del sterkere enn du ville blandet vanlig munnskyll, og gurgle så langt bak i halsen som du klarer. Det tar kverken på det meste! Jeg har ikke hatt halsbetennelse siden jeg lærte dette trikset, og det er snart 15 år siden tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger Vademecum! Bland en del sterkere enn du ville blandet vanlig munnskyll, og gurgle så langt bak i halsen som du klarer. Det tar kverken på det meste! Jeg har ikke hatt halsbetennelse siden jeg lærte dette trikset, og det er snart 15 år siden tror jeg.

Gjør det en to-tre ganger for dagen, i en dag eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det en to-tre ganger for dagen, i en dag eller to.

Da gjør jeg det etter å ha drukket denne ingefærteen med sitron og honning som jeg nettopp lagde meg. Fint hvis noe at dette hadde litt antidepressiv effekt i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da gjør jeg det etter å ha drukket denne ingefærteen med sitron og honning som jeg nettopp lagde meg. Fint hvis noe at dette hadde litt antidepressiv effekt i tillegg.

Klart det har! Du kommer til å kjenne de positive følelsene komme flytende når Vademecumen tar kverken på halsvondten :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasp et stykke av ingefæren og la det koke noen minutter. Jeg bruker sukker i og det smaker faktisk godt.

Jeg hakket småbiter og hadde i kokende vann. Så tilsatte jeg sitron og honning. Den var god. Ble litt bedre i halsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det har! Du kommer til å kjenne de positive følelsene komme flytende når Vademecumen tar kverken på halsvondten :o)

Det hadde vært fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hakket småbiter og hadde i kokende vann. Så tilsatte jeg sitron og honning. Den var god. Ble litt bedre i halsen.

Det er bra. Jeg er nesten litt overrasket når sånt hjelper, men dette hjelper faktisk :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...