Gjest bipoklara Skrevet 13. februar 2011 Skrevet 13. februar 2011 Er sykemeldt fra jobben nå pga depresjon og utbrenthet. Går på noen kurser om kvelden men sliter med tankekjør og vonde tanker som kommer igjen og igjen. At jeg har så mye tid til å tenke hjelper heller ikke så mye på situasjonen. Hva fungerer for dere, bortsett fra medisiner? 0 Siter
lealaus Skrevet 13. februar 2011 Skrevet 13. februar 2011 Når jeg dundrer inn i en av mine episoder - enten det går opp eller ned - har jeg etter noen år erfart at det beste for meg er graderte sykmeldinger. Da har jeg kontakt med jobben - akkurat det jeg makter og slik at jeg føler at jeg bidrar med noe positivt - og jeg har nok tid til å hente meg inn. Fører til mindre grubling, og bedre selvbilde. Det skal sies at jeg har en fantastisk arbeidsplass - flott sjef og supre kolleger. Føler meg veldig priviligert sånn sett. Jeg er fullstendig åpen med min bipolare lidelse, og de tar det helt greit. Selvironi og innimellom fleiping med tilstanden fungerer kjempebra. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 14. februar 2011 Skrevet 14. februar 2011 Hvis du har veldig mye tankekjør og tempoet på tankene går fort, tror jeg ikke det er så mye annet enn medisiner som hjelper. Helst noe AP. Det er ihvertfall min erfaring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.