Gjest bipoklara Skrevet 13. februar 2011 Skrevet 13. februar 2011 Er sykemeldt fra jobben nå pga depresjon og utbrenthet. Går på noen kurser om kvelden men sliter med tankekjør og vonde tanker som kommer igjen og igjen. At jeg har så mye tid til å tenke hjelper heller ikke så mye på situasjonen. Hva fungerer for dere, bortsett fra medisiner? 0 Siter
Gjest bipoklara Skrevet 13. februar 2011 Skrevet 13. februar 2011 Å være i aktivitet. Hva slags aktivitet fungerer best? 0 Siter
cathlin Skrevet 13. februar 2011 Skrevet 13. februar 2011 Hva slags aktivitet fungerer best? Gå på skole/studere fungerer best for meg. Og trening. Og sikkert hyggelig samvær med andre. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 14. februar 2011 Skrevet 14. februar 2011 Å ikke tillate seg å ha for mye tid tli å gruble. Holde seg lett opptatt med noe selv om det kanskje er lit slitsomt. Støtter meg en del på de som sier aktivitet. Både fysisk og psykisk aktivitet. Oppoverbakker synes jeg er god medisin. Gjøre på lett av det man egentlig liker selv om depresjonen forteller at det ikke er noe vits i det. Ikke isolere seg. Det er vanskelig, jeg er bipolar selv og vet det. Man må bare gjøre sitt beste rett og slett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.